Forever is only the beginning...

Alla inlägg under augusti 2011

Av Nadja - 2 augusti 2011 22:32

Haha... jag diggar verkligen mina presenter jag fått till födelsedagen!


En megastor gasgrill

5 st ostbågspåsar

1 skitasnyggt Rambo-täcke

50€ postordershopping

1 blixt till min kamera

2 st motljusskydd

1 extra batteri

1 extra minneskort


     Alla godsaker jag bjöd på i Söndags!       

Av Nadja - 1 augusti 2011 14:41

Jag skall berätta om min dag igår!

Jag fick den bästa presenten när Amy somnade snällt kvällen före och sov hela 5 timmar utan att vakna!! Jeeeii.. Sen vakna hon snabbt och ville ha ny blöja och lite mat för att sen sova 3 timmar till!! Jag kände mig verkligen utvilad....   

Sen tog vi det lugnt och åt frukost och sånt och sen badade vi tösen. Dagen till ära fick hon ha klänning på sig! SÅ SÖT! (och nej jag har inget foto för jag glömde ladda batteriet till kameran..suuck)

Sen åkte vi och åt till Fantasia och jag kommer nog inte att åka dit på ett bra tag.... fyy fan vilken skitstil.... Jag beställde mat åt Macke och mig och betalade sedan allt... tänkte inte desto mer på det...

När jag sen sitter och äter så kommer tjejen som tog betalt och säger att hon råka ta för lite betalt av mig... jahaaa!?
Jag tittade på henne och när hon inte sa nåt mer så måsta jag bara fråga:
"-Vaddå, ska jag betala för DITT misstag?"

Då svara hon att det var nästan en HEL TIA som hon tagit för lite betalt....


Alltså, nu måste jag fråga er..... GÖR MAN SÅ?

Är det inte restaurangens problem om dom tar för lite betalt!? Man kommer väl inte och KRÄVER mer pengar av kunden?

Fy satan vilken skitstil....


Efter jag ätit klart så gick jag till disken och gav dom alla mina småmynt och sa (läs skrek) att jag vet satan inga hur mycket jag är skyldig, men behåll växeln för satan!! (dom fick mer pengar än jag var skyldig så dom fick ju sina JÄVLA 10 euro iaf)

Macke höll på att skämmas ihjäl för mitt uppförande, men jag fick nog!!! Fy satan vilken skitstil...


Överreagerade jag?


Nåja, sen åkte vi till Lumpo och hade kalas och jag fick världens finaste Rambo-täcke av mina kära vänner och en stor fet enorm mega vursting grill av mina familjer! ME LIKE!!!!!

Sen åt vi gott och spelade spel (jag ÄLSKAR sällskapsspel)

Kvällen var väldigt lyckad! Tack alla som kom!   

Av Nadja - 1 augusti 2011 13:24

        Jag älskar dig 

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards