Forever is only the beginning...

Alla inlägg under december 2013

Av Nadja - 31 december 2013 22:22

Jag avslutar året med att baka lite sockerfritt. Mumma! :)

Jepp...allt är sockerfritt... :)

Av Nadja - 31 december 2013 05:45

Hittat mer bra sockerfria grejer i butiken:

Jordnötspålägg och den sockerfria chokladen. Mums....

Sockerfri persika och mangopuré. Mums!

Av Nadja - 25 december 2013 15:11

Har just vaknat efter att hela familjen sovit en stund i sängen.... Till och med katten var med.
Igår jobbade jag i stallet med en av mina bästa vänner Sofia och sen lite senare kom även Carro dit. Såååå himla roligt att få samla sina vänner och mocka lite skit. Det var tyvärr skitväder ute så det blev tyvärr ingen uteritt. Men vi red i ridhuset en stund ist. Jag red Arrow barbacka. :P hihihii...han är bara för ljuvlig den där ponnyn.
Julaftonskväll var alldeles underbar och herregud vad mycket julklappar vi hade under granen. Amy fick massor med fina grejer och jag bara undrar vart vi skall sätta allt. Haha! Vi behöver komma in i huset snart tror jag.
I morgon skall vi till mamma igen för då kommer min mormor dit. :)
På fredag är det jobb igen och då är det även hoppkurs. Hästarna kommer att vara tooookiga.

Av Nadja - 22 december 2013 17:17

Jag hittade just min julklapp. www.bakasockerfritt.se

*världens största leende*

Av Nadja - 21 december 2013 22:11

Idag firade vi jul nr 1 hos min syster! Vår pappa kom och så delade vi ut julklappar. Och eftersom det är vår familj så måste man öppna dom direkt. Japp japp!
Amy fick jättefina kläder... Och en egen liten gungstol! :)
Jag fick bla efterlängtade strumpor och en mjuk och härlig handduk! <3
På tisdag blir det jul hos mamma och på onsdag hos Amys farmor...och på torsdag hos mamma igen för då kommer mormor....min mormor alltså. Det är kul att vara skilsmässobarn! Höhö!

Tidigare idag på dagen var vi till svärmor och bakade pepparkakor.

Av Nadja - 19 december 2013 22:28

Jaha...då har jag både katten och hunden på antibiotika. Max pga såret han har på huvudet och Gizmo för att han drog ut 2 hörntänder idag. :( Jag har betalat 350 euro till veterinären på bara en vecka. Suuuuck!
Men det är det värt... Gizmo mår redan bättre och hans snörvlande har nästan slutat nu.

Idag fixade jag 2 nya hagar på jobbet. Det är lervälling överallt så nu skulle det faktiskt kunna frysa på. Snöööön? Var är duuu?

Här får ni en bild på Chester som skuttar så fint. :D

Av Nadja - 17 december 2013 08:04

Jag glömde ju skriva att världens finaste hund fyllde 12 år igår! :)

Grattis Gizmo!!! <3

Av Nadja - 16 december 2013 22:24

Mattssons i godby tar in lite gulliga grejer ibland! :)

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards