Forever is only the beginning...

Alla inlägg under maj 2017

Av Nadja - 20 maj 2017 10:28

En massa dyra grejer....håhå... och lite annat...

* En grästrimmer (jag behöver verkligen en så att jag kan få bort gräs under eltråden och sånt)
* En svets (jag behöver svetsa en massa till mitt stall)
* Brödrost (den vi har nu är typ 15 år gammal och mer svart än vilken färg den nu har....
* Vattenkokare (den är också typ 15 år och ganska äcklig.... även om den inte är lika äcklig som jobbets...)
* En ny spis. (Ugnsluckan går inte fast helt så man bränner fingrarna av sig när man ska vrida på reglagen eftersom det kommer ut het luft där.)
* Nya stötdämpare till min stackars bil.

Sååå....känner ni er rika så tar jag gärna emot. Tack :)

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards