Forever is only the beginning...

Alla inlägg under augusti 2016

Av Nadja - 27 augusti 2016 08:20

Den 6 augusti kom han... 4 låååånga dagar över beräknad dag. Han är det vackraste och gulligaste jag sett....förutom Amy då! :)
Förlossningen gick supersnabbt. Kände nån sorts värk vid kl.07.15...sen kom det nån till som gjorde lite ont. Vid 8 väckte jag Macke för då hade jag ändå fått några värkar som började göra lite ont. Vi ringde efter Amys farmor som kom för att hämta Amy och sen åkte vi i till BB. Kl 9.15 blev jag undersökt och var helt öppen. Kl 10.11 är han född. :) Jag valde att föda helt utan smärtstillande eller annat... Helt fantastiskt vad kroppen klarar av. :)

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards