Forever is only the beginning...

Alla inlägg under september 2016

Av Nadja - 27 september 2016 08:13

Hej alla!
Då har det gått några veckor igen... Vår lilla prins Ian är hur snäll som helst och det går över förväntan med storasyster Amy och allt. :)
Ian har hunnit bli snart 2 månader och han växer och växer. Jag har redan fått plocka bort en massa kläder som han växt ur.
Jag har haft mitt längsta rid uppehåll någonsin och jag börjar bli lätt desperat efter att få sitta i sadeln igen. Tur att jag har fina vänner som erbjuder sina hästar åt mig....Jag måste bara få det att fungera praktiskt. Enda nackdelen med att helamma.... man är väldigt låst. Men det är ju bara en kort period i ens liv. :)
Nu skall jag gå och kolla om lill-prinsen har vaknat. (Ja, jag har välsignats med en duktig nattsovare till)

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards