Forever is only the beginning...

Alla inlägg under april 2011

Av Nadja - 30 april 2011 21:10

Jag läste just en blogg om en tjej som åkte in till BB för att föda och mellan värkarna gick hon ut för att RÖKA!?.... Men asså? Vad fan tänker man med? Hon blev också besviken för att hon inte hann njuta av HELA ciggen förrän bäbis ville ut. Jag som inte ens dricker mjöd för att jag är rädd att bäbis får alkohol i sig tex...

Kan man inte hålla sig från att röka när man är gravid iallafall? Det är bara idioter som röker, så är det bara!

________________

Idag åkte vi ut till svärmor och grillade! Det var supergott och jag skulle gääärna grilla varje dag om jag fick. hehe.... Bäbis har blivit mycket lugnare senaste dagarna och jag vet inte varför, men jag antar att det börjar bli trångt i magen. Tyvärr är det minst 5 veckor kvar ännu... ojoj...

Både Nella och Gizmo fick såklart komma med och Nella roade sig med att gräva ner sitt ben i gruset på parkeringen.... det slutade med att hon är helt kal på nosen eftersom hon ska täcka igen hålet också.... genom att knuffa grus med nosen. Och krossgrus är inte särskilt mjukt! Braaa där Nella!


I morgon ska jag träffa Samantha... och hälsa på Klasen...  


 


Av Nadja - 28 april 2011 13:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 27 april 2011 12:16

Jag har nog alltid gillat Brittan.... hennes låtar är trallvänliga och jag blir bara så glad av dom! Go Brittan... mobba mig om ni vill bara! :)


Av Nadja - 26 april 2011 23:35

Det blev en underbar Klas-dag igen!   Åkte dit vid 10.00 och mockade, fixade och motionerade den vita söta hästen... Hon är sötast!
Sen putsa jag ena sadeln och tränset eftersom dom va jätteskitiga. UJJJ!!! Och så plockade jag ihop lite grejer som inte behövs nu.... dom får komma hem till N-sunda igen... Måste ju tömma båda skåpen före sista maj så man kan lika bra börja göra det nu.

Sen satt jag en stund och snacka skit med Linda!   Sen tog jag in Vivsan och Klas och så åkte jag till Petra där jag tillbringade hela kvällen! Jeeeiiii

Av Nadja - 25 april 2011 18:49

...att man är så väluppfostrad... annars skulle det komma både det ena och det andra ur denna mun kan jag säga! Och det skulle inte vara snälla ord. Men rätt ska va rätt och det har jag alltid tyckt. Jaja, orka ödsla energi på det en så här fin kväll!

Idag har det verkligen varit varmt ute... Pust! Och jag som är som en kamin i vanliga fall tyckte det var extremt varmt! Hahaha... Nu börjar det bli lite svalare tack o lov... Undrar hur detta ska sluta? Jag har ju minst 5 veckor kvar... om bäbis väljer att komma ut vecka 38 vill säga... annars får jag snällt vänta några veckor till... Gahh.. Hoppas värmen kommer i Juli först... jag kommer att avlida annars.


Nu i veckan är det fullt upp... Pussa på Klas imorgon, husvisning på Onsdag och Ljusparty på Torsdag!   Oh yeah!

Annars ser Maj ut såhär:
6:e - MVC

7:e - förhoppningsvis har barnvagnen kommit och vi åker till Sverige och hämtar den och shoppar på IKEA!

8:e - Morsdag (jag får dock vänta ett år tills jag får fira morsdag... haha)

14:e - Eurovision Song Contest FINAL... firas traditionsenligt hos min mamma! Jeeeiii!

20:e - Sto och fölutställning på Sleipner

21:a - Match Show på Sleipner

23:e - Ultraljud

30:e - MVC

31:a - KLAS KOMMER HEM TILL NORRSUNDA!!   




Av Nadja - 23 april 2011 21:49

Säg vad ni vill om Brittan, men denna låt är hääääärlig!   

Av Nadja - 23 april 2011 21:23

Det blir nog denna spjälsäng från IKEA! Jag tycker den är fin... och jag vill inte ha nån vit...
Höj och sänkbar botten och så kan man ta bort ena sidan så det blir öppet.
Jag har ju liksom en idé... Man tar bort ena långsidan och sänker botten så den blir längst ner... sen klämmer jag in spjälsängen mellan vår säng och väggen och på så sätt har jag ju helt öppet till bäbis, bara att lyfta bäbis till min sida....men ändå att han/hon har en egen säng/egen plats! Jag kommer aldrig att våga låta bäbis sova i min säng, för jag har ingen aning om vad jag gör när jag sover... Tänk om jag lägger kudden över bäbis eller rullar på eller knuffar ner henne/honom?????
OMG! Jag blir ju nervös....

Nedersta bilden är när ena långsidan är borta...

  

 

(bilderna är lånade från IKEA) 

Av Nadja - 23 april 2011 08:20

Jag fyller ju 30 i Juli så om ni vill så är det heelt okej att ge mig denna:

http://hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=473452 kolla videon... ser helt underbar ut... pigg och rörlig! :) GE MIG!

_______________________

Idag skall vi ut till stugan i Lumpo... Dom andra ska jobba på tomten och jag får ligga och lata mig... hehehe.. passar mig utmärkt! Det är helt underbart väder ute... Gizmo väckte mig kl 9.00 och hade väldigt bråttom ut...ojoj... Det är helt vindstilla och varmt redan... Underbart! Det blir nog grillen idag.

Jag skall försöka hinna en sväng till Natha och Gibbs också... dom skall hårdträna för Linda!    

Här är en bild på dom: 






Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards