Forever is only the beginning...

Alla inlägg under augusti 2011

Av Nadja - 23 augusti 2011 19:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 23 augusti 2011 11:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 23 augusti 2011 11:07

Ibland hittar man bilder i telefonen som man glömt bort....
.....så här kommer några!   


Vi börjar med Lindas små sötnosar... Lilleman och Olivia!  
      
 

Och sen vår snygga ROSA hyttdörr på Finlandsbåten! Hahaha! Lägg märke till att det är MYCKET rosa i hytten.... GILLA!

  

Utsikten från stugan vi bodde i när vi var upp till Lappfjärd:
 

Sånt här väder hade vi på vägen hem... bilden tagen strax utanför Åbo.

  

Gizmo lånar Amys bilstol.... haha...

  
      Amy gymmar! hihi

Av Nadja - 23 augusti 2011 08:22

För den som undrar på bilden jag lade in igår på Klas... det svarta på halsen är kåda och det finns MASSOR av det kan jag säga. Första sommaren så trodde hennes mormor att hon hade stora rivsår på halsen och att dom var fulla med lera och skit... hahahaha.... men det var bara kåda... i tjusiga ränder på halsen.
Här ser ni lite bättre...halsen full med kååååda och sen rullar hon så dom blir svarta!

 

På tal om Klas så måste jag planera in en dag när hon skall badas och friseras.... och så måste jag komma på hur jag skall odla ut hennes man igen... eller tjocka ut den snarare. Den var så hiskeligt tunn när jag fick hem henne och nu har hon skrubbat sig mot träden i sommarhagen så det knappt finns nåt kvar.   


Av Nadja - 22 augusti 2011 19:52

En av våra favoritsysselsättningar är att åka bil runt på Åland och kolla på en massa... just nu kollar vi mest på hus och drömmer oss bort. Vi får tid att prata med varandra också... väldigt nyttigt.

Amy somnar alltid i bilen så hon gillar det också.

Idag åkte vi även förbi Klas och Ninjo och mockade och fixade klart inför natten... det var runt 19.30-20-tiden tror jag och dom ville redan in... hahaha! Knasbollar... jag tror dom gillade att flytta till stallet igen. Boxarna var skitlätta att mocka, så dom hade nog inte rört sig många millimeter i natt... hihi... tröttisar.


Attans... nu är jag sugen på nåt gott igen... blä...  


Av Nadja - 22 augusti 2011 10:05

Wiiieee vad kul... jag vill också hoppa barbacka!!! Det var alltför längesen.....


Av Nadja - 22 augusti 2011 09:20

Orkade inte skriva nåt igår, så det blir idag istället.

Den här veckan:


Måndag:
Hämta hem Tarzan (mammas nya katt)
Till Klas.


Tisdag:
Öhm...? kolla på våra bästa år...byta blöjor... osv.
Till Klas


Onsdag:
Amy 11 veckor
Till Klas


Torsdag:

Öhmm....
Till Klas


Fredag:
Öhmmm?
Till Klas


Lördag:

Öhhmmm?
Till Klas


Söndag:

30+cup på Sleipner.
Till Klas


Jäklar vad spännande vecka.....

Av Nadja - 21 augusti 2011 20:38

Nu står hästarna och myser i sina boxar... dom får sova inne i natt så dom kan vila riktigt ordentligt... Klas ställde sig och sov nästan direkt... lilla gumman!

Och nu får jag mocka igen!!! Wohoo!! Ska bli skönt att få jobba med kroppen!   (trodde jag aldrig jag skulle säga)


Nu ska jag vara onyttig och fixa en kladdkaka! höhö


    

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards