Forever is only the beginning...

Alla inlägg under december 2016

Av Nadja - 31 december 2016 09:48

När jag var yngre så var jag intresserad av stamtavlor...och särskilt på min fina connemara Ante.
Nu googlade jag på skoj fram Abbes stam. Och såklart är denna fantastiska ponny släkt med min fina Ante. Vad annars?? :) Kloka lilla älskade Abbe....synd att jag inte är rik.
Nån dag ska jag ha en connemara igen. Så det så.

Här är en annan fin connemara.... Arrow och jag. <3

Av Nadja - 28 december 2016 23:15

Jag tänkte börja blogga om hur det är att bo trångt....för det är exakt det vi gör just nu...så in i h***es trångt.
För det första kan ni försöka föreställa er en dubbelsäng och en juniorsäng i ett sovrum. Och på en vägg har ni en dörr och garderober.... fasta förstås....och på en vägg ett fönster.
Det finns typ 0,5m att röra sig runt sängarna och såklart måste man ha en byrå där också. Testa sen att få in en säng till... I detta fall en spjälsäng... det går jättebra....OM vi flyttar ut nåt.... hmmm..
Okej...byrån åker ut.
Tyvärr är spjälsängen större än byrån, så det hjälpte ju inte så mycket.... ja... ni fattar mitt problem.
Jag vill faktiskt flytta till huset nu. NU!!

Men iallafall...jag tror jag har en lösning på mitt hur-ska-vi-få-plats-med-4-pers-i-ett-litet-sovrum-problem. Jag får visa er sen. Compact-living....here i Come!!!

Annars mår vi bra och sonen har hunnit bli snart 5 månader och jag har varit uppe i sadeln en gång. Jeeeeiiii!!
Ibland vill jag spola fram tiden lite....till en period där vi bor i huset och har hästar och hund och barnen är självständiga....men egentligen vill jag bara stanna tiden och njuta av när barnen är små. Det går så fort ändå. Mina älskade älskade barn. <3

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards