Forever is only the beginning...

Alla inlägg under juli 2010

Av Nadja - 31 juli 2010 10:03

Man skall inte fråga en dam om hennes ålder... men om ni måste veta så blir jag 29 år idag.... Det är först NÄSTA år jag blir TANT! Okej!? Hahahaha.... Vi kan väl säga att jag är 20+   

Av Nadja - 30 juli 2010 23:02

Idag fyller jag år!! Jag blir gammal!!!   
Jag bjuder på bilden!   

Av Nadja - 29 juli 2010 11:06

Mmmm....trevligt att få shoppa i morgon! Jag vill till H&M iallafall och så måste jag till Nightmare Outlet också!   Jag hoppas kunna fynda en massa fint!
Jag behöver nya tröjor och t-shirts iallafall. Och trosor.   


Ååhhhh!! Nu kom världens ösregn... stooora droppar!! Jag verkligen ÄLSKAR sommarregn! Oh no... nu åskar det också... kanske måste stänga av. hej hej


Av Nadja - 28 juli 2010 12:06

Åhhhh... jag skulle kunna ha semester hur länge som helst!   Fast i längden skulle man nog mest känna sig ganska lat och slö. Men just nu känns det bra... man måste ju få belöning för allt hårt jobb man gjort under året. Men jag längtar faktiskt tillbaks till mina elever.
Nu ska jag strax åka till Classique och rida en sväng... vi skall flytta dom till beteshagen igen nu när Ninjos sår blivit bra.   


Av Nadja - 27 juli 2010 09:03

Åkte in med Carro och Emmi till stan igår på kvällen och så hade vi picknick i stadshusbacken och kollade på Eric Saade. Petra och Alex kom en sväng också!   Jag och Emmi stannade kvar och kollade på Mustasch... öhm... inte min typ av musik, men vi satt ju mest och snackade skit ändå så! hehe

Sen åkte jag hem och slocknade i soffan. Great!

På fredag blir det Sverige och på Lördag fyller jag år! Wohoo... jag blir gammal!


Idag vaknade jag helt varm om hjärtat, jag hade en helt underbar dröm och jag ville inte vakna ur den... har ni varit med om det? Ni vet att ni drömmer, men vill inte vakna för då är allt borta.... Åhh... min dröm var så mysig.  

Av Nadja - 25 juli 2010 22:41

Jag har ingen film att titta på!!!! Paniiiik!

Jag får väl ta en gammal från hyllan då... men jag har ju sett alla tusen gånger... och så vill jag se nåt romantiskt och inget pang-pang! Meeh... vilka problem jag har. SYSTER: Jag måste låna typ Grey´s Anatomy av dig i morgon!!!! Jag har inget att titta på!


Jag var och red Vivi ikväll och jag måste bara berätta att hon tog sig hela Espholms-rundan runt utan att dö. HAHAHA! Duktig Vivi.... man måste våga lite här i livet.


      saknar min älskling......

Av Nadja - 25 juli 2010 17:39

Vaknade av väckarklockan och käkade en snabb frukost. Sen till Sleipner och ge lunch till Vivi och Chelle och sen mocka m.m till Vivi.
Sen direkt på trav och satt i inskrivningen igen... varmt och skoj hade vi. Spanade in många fina hästar... blev extra imponerad av Annikas häst som var så välmusklad och fin och visst tusiken vann den också!   
Montén är skojjigast att titta på... det var en enorm häst på 178cm som var med... han ledde nästan hela vägen, men sen tog den galopp på upploppet och då va den borta... En liten tjej på en kvick häst vann... jisses vad den sprang. 
Jag tror inte jag skulle våga rida monté..... det går ju skitsnabbt!! HAHA!

Nu ska jag slappa i soffan en stund och sen åka och rida Vivi.  

Av Nadja - 24 juli 2010 12:52

Jag har varit till jobbet en sväng och slängt i en maskin med skitiga schabrak... ingen idé att släpa dom till N-sunda om dom inte är rena. Och så fixade jag åt Vivi också... jag är hästvakt i 4 dagar. Jag får se om jag kan rida henne ikväll... mitt finger är så jäkla svullet ännu. Klas borde också få motion, men hon får nog vänta tills mitt finger blir bättre... ifall hon tänker bocka igen! HAHA! Knas-Klas!


Rockoff festivalen har börjat... Hokus och Nisse är utlånade som polishästar i år igen... bara för att mina älskade ridskolehästar är bäst.   

Sen har jag roat mig med lite åländska filmer på youtube... HAHAHA! Ni måste kolla in den här: http://www.youtube.com/user/PuchVZ50N4#p/u/11/bWLsRFk3qyM

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards