Forever is only the beginning...

Alla inlägg under augusti 2011

Av Nadja - 31 augusti 2011 10:44

Jag skulle kolla om vinterkläderna börjar passa på Amy....

  Hmmm..?

Av Nadja - 31 augusti 2011 09:57

Idag är det 6 år sedan Trackie fick galoppera till de evigt gröna ängarna... Trackie var min bästa vän Petras underbara fullblod och även Santos bästa vän genom tiderna.... Vila i frid underbara häst....


On Track xx

född 1994

e. Diaghlyphard

u. Emerald Heroine


 

     Santo & Trackie, mars 2005

Av Nadja - 31 augusti 2011 09:28

Det är inte mycket i mitt liv som jag ångrar, eftersom jag tror att allt man gör har en mening....

MEN, det finns alltid undantag......

Jag ångrar väldigt mycket att jag börjat umgås med människor som tömmer mig på energi och får mig att må dåligt.... Jag ångrar väldigt mycket att jag nån gång hjälpt och ställt upp för dessa människor... otacksamma typer... usch... Värdefulla timmar som gått till spillo i tron på att jag hjälpt en vän... men ack så fel man kan ha.....

Den här texten passar väldigt bra in:


Du väljer vilka människor du vill ha i ditt liv.
Du ser vem som bygger upp dig och vem som drar ner dig.
Att omge sig med människor som är negativa och
destruktiva är inte bra,
då blir vi trötta, slitna, kraftlösa och ljuset i våra ögon
blir svagare dag för dag.
Tänk över vem du vill ha i ditt liv.
Vem som ger och vem som bara tar.
Behåll de som värdesätter och respekterar dig för den du är.. ♥

Av Nadja - 30 augusti 2011 11:56

  Vi var till pappa här om dagen och lät hundarna leka lite...   

     

       

Av Nadja - 29 augusti 2011 22:03

Den bästa födelsedag jag varit med om var år 2004.

Vi förlovade oss den dagen!   

Av Nadja - 27 augusti 2011 09:28

Hmmm... måste man välja bara ett? Isf är det ju när Amy föddes såklart... men för att göra det lite mer intressant så tänker jag räkna upp några till....

- Alla ridläger... särskilt det i Sverige på Karlshems Gård... -95 eller -96 tror jag det var... jag hade en tjock och söt haflinger som hette Jockel.

- Alla resor jag gjort... Danmark, England, Norge, Kanarieöarna x 3, Grekland x 3 och Cypern

- Alla mina fantastiska hästar jag fått äran att äga och rida genom åren...

- Språnget över en 1,20m oxer på Karat... Jag minns fortfarande känslan... jag hade just fallit av och slagit axeln, så jag lät Karat göra jobbet... jag bara åkte med... och vilket jäkla språng alltså.... känner fortfarande suget i magen!

- Hoppträningen för Daniel Svensson på min första häst Ante... så mycket beröm för min ridning har jag aldrig fått förut...

- Alla tävlingar utanför åland... speciellt 5-kampen på Lurbo Ridklubb som mitt lag vann!!!

Av Nadja - 26 augusti 2011 11:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 26 augusti 2011 10:56

Vad som nu räknas som första kyss?
Hmmm...

Det var nog i lågstadiet nån gång... killen tyckte vi skulle testa med tungorna.... våra tänder slog i varandra... hmm... mindre bra teknik på den tiden. HAHA!!!

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards