Forever is only the beginning...

Alla inlägg under september 2010

Av Nadja - 30 september 2010 22:02

Gaaahh... jag är trött...
I morgon blir en lång dag... så nu blir det jag och sängen! GOD NATT



Av Nadja - 29 september 2010 22:49

Jag orkar inte mer nu....

Jag steg upp kl 8.00 för att överraska Macke med att städa hela lägenheten... det var INTE kul kan jag säga. VEM uppfann att det blir oredigt hemma? Jag tvättade 4 maskiner...och 2 diskmaskiner. Jag hade kläder upp till taket som jag måste vika och alla dessa J***a strumpor... SUUUCK

Sen bakade jag kladdmuffins och drömtårta. MUMS!

Sen åkte jag till Santos grav och fixade fint... kolla bara:

Och sen gick jag ut och gå med Guy.... C´s labradoodle. 

Vidare via butiken och köpa blomma och kort till älskling och sen hem igen och städa vardagsrummet. (jag hade som tur va tjuvstartat med städandet så alla hyllor, elektronik och sånt var avdammat redan)  

Åkte på jobb och red Ferrano en stund... han är söt!   
Hade mina lektioner (teoridag idag) och sen red jag Simmen. Han kändes inte bra i höger varv... väldigt mysko.

Nu ger jag upp och går och lägger mig. GOD NATT!

Av Nadja - 28 september 2010 21:41

Idag har jag INTE varit nyttig.
Först åt jag 2 rostmackor med Philadelphia (jag ÄÄÄÄLSKAR Philadelphia)... sen några malaxlimpa-skivor och 5 chokladkex när vi hade tians kaffepaus. Sen en kycklingburgare (dock med sallad och gurka i ) till lunch och så nu fixade jag en taco-paj till middag! Ajjajjj..... Jag känner mig helt äckligt proppmätt!! BLÄÄÄÄÄÄ

Nu ska jag ut med hunden... får bli en extra lång promenad. *raap*


Idag tvättade jag Maia eftersom hon skall till kliniken i morgon.... jag ryckte manen och fixade till hovskägget och lite sånt. Så nu är hon fiiin när hon ska åka.

Annars har jag inte gjort så mycket idag.... Jag somnade i soffan när jag kom hem... typ.....
_______________________________

Jag vill bygga hus. okej?
Jag vill ha det här huset, okej??:


  

Av Nadja - 27 september 2010 21:44

Jag vet att ni är ett STORT gäng där ute som läser min blogg.... lämna en kommentar!!!


Idag har jag ridit Ninjo! Han var supersnäll... härligt att sitta på en arab igen!   Samantha var med och red Klasen. Hon var också snäll. Vi hade dock ingen galopptävling, eftersom vi båda har handikappade fingrar.   HAHAHA!

Sen jobbade jag som vanligt... Klippte Pluto och Rocky, hade mina lektioner och sen tömkörde jag Simmen på kvällen efter att lektionerna var klara.. prima skinkor.

Nu är jag skittrött så nu blir det duschen och sen sova!


Iiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhh!!! Och så fick jag världens mysigaste halvvantar av Nathalie!!! TAAAAAAAAAAAAAACK! Jag älskar dom!!

  

Av Nadja - 27 september 2010 08:08

Alltså... Varför kan inte bara nån ge mig en hund? Så behöver jag inte grubbla på vilken ras jag ska ha... Fast jag vill ju inte ha en spaniel eller nåt sånt iofs... HAHAHAHAHA!

Näe, jag ska nog försöka hitta en Isländsk Fårhund... Uppfödaren jag haft kontakt med har planerat valpar till nästa vår. Jag får väl snällt vänta bara.
Kom på att min morfar hade en siberian husky.... JAG VILL OCKSÅÅÅÅÅ!!!


Idag skall Samantha komma med till stallet och rida Klas!! Jeeeeiiii... Jag får låna Ninjo! Det var ju typ 10-12 år sedan jag red honom sist... hihihi... Klas blir nog glad att få träffa matte igen!   

På tal om ingenting så har jag just varit till tandläkaren och jag hade inga hål!! Hurra! Men hon satte på nåt fluorgrejs så jag får inte äta på en timme och jag är sååååå hungrig. Gaahhh.

Vad händer annars den här veckan?

På Onsdag fyller Gulle 30 år och jag firar honom genom att jobba kväll... suck!
Det blir kalas ute hos svärföräldrarna i helgen ist....

Och nästa helg är det travmiddag på Arken! TJOLAHOPP!



Av Nadja - 26 september 2010 13:50

Nu har Nella åkt hem... Gizmo andas ut och tycker det är skönt att allt är som vanligt igen. Katten vågade inte komma in i helgen så jag fick ge henne mat och vatten ute! HAHAHA!
Idag har Nella, Gizmo och jag varit på hopptävlingar en stund. Nella tyckte att det var roligare att rulla i gräset och att jaga löv... hmmm..

Nu ska jag kolla på film... såg Save the last dance i morse och nu ska jag se tvåan. jeeiii   

Sen ikväll ska jag och rida Klas!

Av Nadja - 25 september 2010 20:04

     

Kan man va sötare??   

Av Nadja - 24 september 2010 17:41

Åhhhh!! Vi ska ha svärfars Rottweilervalp hela helgen... hon är sååååå sööööt! Lilla Nella!   Nu gick hela min helgs planering åt skogen, men det gör inget!   Jag vill också ha en Rottis!!!! Mihihihi....

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards