Forever is only the beginning...

Alla inlägg under februari 2016

Av Nadja - 20 februari 2016 10:43

Var på ultraljud igår och busen i magen ville inte visa oss om det var en pojke eller flicka.... åååhhh... Jag som ville veta!!
Nu får jag vänta till april innan jag får veta. Jag är INTE bra på att vänta. Suck!

Tiden går sååå långsamt....Jag vill gå på mammaledigt NU!

Av Nadja - 17 februari 2016 22:27

Det har hänt lite sen sist....

Det viktigaste som hänt är att vår lilla familj skall få en medlem till... :)
I juli blir Amy storasyster. Det är jättespännande!!
Är i vecka 17 just nu....så det tar ett tag ännu. :)
Ha det gott tills vi ses igen!

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards