Forever is only the beginning...

Alla inlägg under maj 2016

Av Nadja - 23 maj 2016 15:50

Oj vad ofta jag skriver här...host...

Liten uppdatering... Jag är sjukskriven från jobbet pga sammandragningar och nu när jag får ta det i min egen takt så har sammandragningarna minskat betydligt!! Jag kan fortfarande få dom när jag tex är ute med hunden, men då kan jag iaf välja att ta det lugnt.
Jag är i vecka 30 nu, så i princip kan vi ha vår bäbis hos oss om 8 veckor! Ihhhhhh!! Jag hoppas verkligen att jag slipper gå över tiden.
Amy var duktig och kom 8 dagar före bf... :)

Jag saknar alla hästarna på jobbet och alla mina elever!! Jag måste åka och hälsa på dom nån dag.

Nå...nu ska jag bara ta mig igenom sommaren och hettan.... med en mega-mage... hmm...

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards