Forever is only the beginning...

Alla inlägg under maj 2011

Av Nadja - 4 maj 2011 18:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 4 maj 2011 10:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 4 maj 2011 09:55

Igår var vi hela kvällen hos min pappa i Eckerö.... Vi tog med oss hundarna och släppte Nella och Amber på en åker för att busa... Oj vad roligt dom hade!! Jag glömde som vanligt kameran... suuuuck!
Dom leker så himla fint tillsammans.... Nella ser ju däremot ut som en hane i jämförelse med Amber... hon är både högre och 10 ggr grövre än Amber! HAHAHA! Jag MÅSTE komma ihåg kameran nästa gång.

I natt har Nelson sovit lugnt och skönt hela natten, så det gjorde nog susen att hon fick busa av sig lite igår. Jag fick till och med sovmorgon till kl. 10 idag! Annars brukar N vilja ut när Macke åker på jobb.


Idag ska jag försöka hinna till stallet och snacka lite skit med Linda!    Och så borde jag åka via ZooArken och köpa nytt halsband åt Nelson... Jag hatar hennes kedja som hon har nu... helt värdelös! Och så måste jag köpa en ställning till matskålarna.... nu har jag hennes matskål på en hink när hon äter! *fniss* Inte lätt när man har kort hals.

Snart är det våra bästa år... wohoo...   



Av Nadja - 3 maj 2011 08:05

Nog för att Nella är bara 11 månader, men MÅSTE hon tro att alla man möter vill leka med henne? Och särskilt kl. 8.00 på morgonen när jag har Gizmo med mig? Suuck

Och i morse glömde jag såklart att ta med en godisbit så jag kunde få henne att koncentrera sig på mig... Tur att vi ska till pappa ikväll så hon får leka av sig lite.... Pappas rottis Amber är en perfekt lekkamrat... rätt storlek (Nella golvar ju vem som helst) och så sätter hon Nelson på plats när hon är för på....

Tur att hon är snäll annars.... tror inte så många gillar när en stor rottis kommer fram mot en... även om hon inte hoppar på dom, men bara det att hon tittar på nån så kan ju få vissa att kissa i brallan.... haha... synd att dom inte vet att Nella är världens fjolligaste rottweiler.... mohahaha...


Det kom ju en äcklig spaniel av nåt slag och muckade med Gizmo igår... och skulle inte Nella varit med så skulle den väl ha bitit Gizmo eller nåt... för den hoppade på honom så han låg ner. Min älskade hund!! Men då gick faktiskt Nella mellan och fick bort spanieln (Hon ville ju leka med den alltså,,,, haha) och det va tur för då kunde Gizmo komma loss. Jävla hundägare.... håll hunden i koppel om man inte har koll. Grejen var den att bruden som hade den gick och fingrade på sin jävla telefon och hade noll koll på vart hunden gick.... JAG HATAR DOM DÄR JÄVLA TELEFONERNA!!!!


   Mammas hjärta

Av Nadja - 2 maj 2011 21:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 2 maj 2011 09:27

Trots alla motgångar och sjukdomar så är ändå tiden med dig den bästa i mitt liv! Jag saknar dig. Ingen kommer någonsin att ta din plats... du var min bästa vän... mitt ljus i livet... Jag har aldrig sett sån glädje och kärlek i ögonen på någon annan. Jag är evigt tacksam över att du funnits i mitt liv. Jag älskar dig för alltid.


  Santo

1995 - 2010 



 

Av Nadja - 1 maj 2011 21:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards