Forever is only the beginning...

Alla inlägg under september 2010

Av Nadja - 14 september 2010 21:06

Mina lungor har dött.... eller nja... inte riktigt, men jag tror snart att jag har hostat bort dom. Jag kan inte prata eller ta djupa andetag utan att få en hostattack. BLÄ!

Jag är öm i halsen också... gahh.. Det stormar ute så jag var lat än en gång och lät Klas stå. Jag skulle helt klart åkt i backen om vi skulle ridit ut i det vädret.

Idag har det annars varit fullt upp, eller ja... så stressigt har det inte varit kanske...haha... Men jag jobbade så ivrigt på kontoret idag att jag inte märkte att jag jobbade över 40 minuter. WHOT? Händer inte så ofta... men nu har jag fixat nya foderlistor...eller ja... några exempel på hur dom ska se ut... helt enligt önskemål från Nathalie! Hihihi! Jag skall pimpa upp dom lite mer nån annan dag, men nu finns det iallafall nya snygga listor.

Jag försökte även räkna ut vettiga foderstater åt hästarna, men det var inte det lättaste när vi inte har fått Ca/P värdena på silaget och höet. SUUUUUCK Jag får räkna helt kallt med dom gamla värdena bara.... problemet är bara det att inte få för högt kalcium och för låg protein. GREAT! Och så skulle jag vilja få det nya fodret till Hokus för att se om hans mage klarar det bättre.

Nu ut i stormen med hunden... sov gott



Av Nadja - 13 september 2010 21:47

   Kan jag inte få slippa den här förkylningen!? Gahhh...

Jag har varit jättetrött hela kvällen.. fick huvudvärk under min första lektion och sen va det bara att ta en Burana för att överleva resten av kvällen.

Jag hör ingenting ännu... lock i öronen.... jag är hes... och nu äter jag Fruity Fresh Vicks halstabletter som om det vore godis. japp japp


Nu ska jag kolla på Sex Education med gulle... tihihihihi!    

Min underbara vän Sofia på Klasen! :)

Av Nadja - 12 september 2010 00:30

Sov länge... åkte sedan till Klas och red en sväng. Så skönt att sitta i sadeln igen! Sen hem och ha myskväll med gulle... vi såg Hachiko (sorry Emmi) och den var fin.

Nu ska jag ut med hunden i mörkret.

I morgon ska jag rida Klas och Simmen... tjolahopp!



Av Nadja - 11 september 2010 18:23

"Det tunga i arbetet är inte själva arbetet,
utan de faktorer som förstör arbetsglädjen"
Okänd

 

"Pengar gör ingen lycklig,men jag gråter hellre i en Jaguar än i en buss" Francoise Sagan

Av Nadja - 10 september 2010 23:28

   Jag har roat mig med att skruva ihop vårt nya badrumsskåp... bara lite kvar nu. Och så har jag och Emmi tittat på Avatar... den var helt okej... fina färger och grejer iallafall.

I morgon tänker jag vara frisk har jag bestämt. För Klas MÅSTE få motion nu. Ojojoj... hon kommer att vara helvild. Nu ska jag äta nåt. Har inte ätit middag ännu.


syster och jag... :)

Av Nadja - 10 september 2010 12:35

Hot Tub Time Machine.... ni behöver inte anstränga er att se den...   

Av Nadja - 10 september 2010 10:29

En till.... Se When in Rome... den är söt!   

Av Nadja - 9 september 2010 16:45

Jaa... jag har tråkigt när jag är sjuk.

Nu har jag just kollat på The Last Song.... Den var inte så värst bra i början, men blev bättre och bättre!   

Ikväll ska jag äntligen se på Avatar... har haft den hemma ett tag, men inte orkat titta på den.

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards