Forever is only the beginning...

Alla inlägg under september 2010

Av Nadja - 2 september 2010 18:37

Igår red jag Simmen efter lektionerna... han skötte sig utmärkt lille hästen... Först tränade jag lite från marken och sen uppsuttet. Bara skritt och vi tränade på att ta tygeltagen på rätt sätt... alltså att man inte behöver svänga direkt ,spikrak och 90 grader åt sidan... han förstod snabbt att han inte hade en sulky bakom och böjde riktigt bra och avslappnat. Däremot drar han väldans mycket till höger i höger varv. Men det blir nog bättre när han förstår skänkeln lite mer.   


Just nu borde jag klippa gräset och helst åka och rida Klas... men jag har ingen ork alls. Jag stannar nog hemma. Jag känner mig trött i kroppen.

I morgon börjar jag kl 7.00 pust... och på Lördag måste jag också upp tidigt för båten till Sverige går kl 8.00 Gahhh...  

Av Nadja - 1 september 2010 09:47

Igår fick bilen ny olja och oljefilter.... plus nya torkarblad, så att jag kanske ser nåt när det regnar.

Idag ska jag rida Klas, gå ut med Guy (labradoodle), jobba, rida Simmen och sen kanske sova nån gång.

I morgon ska jag jobba och rida Klas + klippa gräset och lite annat smått o gott.

På fredag är det jobb, sen ska jag va funktionär på travet och sen borde jag hinna med hästarna, men det gör jag inte....

På Lördag bär det av till Sverige till Petra!!!   Och där stannar jag till Söndag kväll.


Ojojoj....

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards