Forever is only the beginning...

Alla inlägg under september 2010

Av Nadja - 9 september 2010 12:43

Jeeeii.... 3 december släpps Eclipse på DVD!!!   

_________________________________________________

Och så har jag ÄNNU en film ni måste se... Killers... den är rolig och så är det ju Ashton Kutcher som är med!

Av Nadja - 9 september 2010 11:49

åhhhh... Jag har ännu en film ni MÅSTE se.... Letters to Juliet.... den är helt underbar. Och Amanda Seyfried är med, jag gillar verkligen henne.

Av Nadja - 9 september 2010 08:54

Ännu en dag med halsont... det gör ont som tusan... särskilt när man nyser! BLÄ!

Och jag har en fruktansvärd värk i nacken.

Jaja... bara att bita ihop och överleva. Nu skulle jag vilja kolla på film, men jag har ju sett alla redan. Hoppas det kommer nåt vettigt på TV!

Ingenting blir som man tänkt sig... Nu har Klasen stått sen i Måndags... inte för att hon klagar, men hon blir så hoppig att rida sen! HAHA!

Tur att Simmen har extra ryttare iaf.

Nej, nu ska jag försöka bli frisk. Ha det bäst!

Av Nadja - 8 september 2010 17:01

Idag har Klas varit 1 år hos mig!     

Av Nadja - 8 september 2010 09:23

Bläää... jag har feber och ingen röst. Så det blev inget jobb för mig idag...

Jag borde rida Klas och en massa, men det får va nu. Suck

Tur att jag inte har lika hög feber som jag hade sist jag var sjuk. Usch, det var inte kul. Nej, nu ska jag kolla på film, Bangkok Hilton!

Av Nadja - 5 september 2010 20:52

Sitter på båten på väg hem. Jag har just kollat klart på en film - Case 39 - den var bra och lite läskig! *huh*

Vi kollade även på Vampire Sucks idag och den är såååå kul!   Hahah.. vi skrattade gott åt den, Petra och jag.

I morgon är det jobb igen, men först ska jag till Klasen och rida. Hon har ju bara stått några dagar nu... *host* Det blir rodeo.

Sen borde jag rida Simmen efter lektionerna, men han är tydligen riden rätt mycket nu i helgen när jag var borta, så jag kanske bara tömkör över bommar. Stackarn blir säkert trött i ryggen när han inte är van med ryttare.

Nej nu ska jag kolla på en annan film och längta hem till min älskade hund och gåbbe.

Av Nadja - 4 september 2010 23:21

Sitter och slappar medan P matar Bella....   

Har just kastat pil och kom på 4:e plats.... sist alltså. Heh....

Imorrn åker jag hem igen med den underbara Rolfen. Usch på tal om den... jag blev skiträdd på vägen hit. Jag satt på mitt vanliga ställe (lite avskilt) och kollade på film på laptopen när en gubbe började gå lite VÄL många gånger förbi och titta... Sen stannade han och läste reklamskyltarna.... vem gör det liksom? Nåja... han försvann sen. Men sen satte sig en kille på bänken mitt emot mig. Han började messa. Efter en stund kom hans 2 kompisar och satte sig också. Dom pratade nåt konstigt språk och jag loooovar att dom pratade om mig och skrattade. Grejen var den att jag kollade på en lite läskig film och blev skiträdd att dom skulle dra in mig i korridoren och mörda mig. Mohahahahahahahaaaa... Nej usch, det var obehagligt. Jag ska aldrig mer sitta där. Jag kan ju berätta att jag packade ihop min laptop och gick ner bland folket istället. *pust*


Nu ska jag va social... hejdåååååå

Av Nadja - 3 september 2010 19:24

Känns som om jag har väldigt mycket att göra hela tiden. Det har jag också iofs... men det har jag lyckats med själv. Nåja, bara september är över så ska det väl lugna ner sig. Tur att jag älskar att ha projekt!   

Nu tänker jag städa och sen packa väskan, för imorrn är det Åkersberga som gäller. Känns som en evighet sen jag träffade Petra. Och sen är det nog dags att sova. Känner nu att jag steg upp tidigt i morse...ujuj!


Jag redde upp lite bland mina täcken för nån dag sen.... hrmm... jag har några stycken om man säger så.... Här är några av dom...   7 st regntäcken, 7 st vintertäcken och 10 innetäcken... det kan ännu vara nåt till som jag har glömt. Plus att jag har flera stycken nerpackade i stora påsar från IKEA. OJDÅÅÅ!

     

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards