Forever is only the beginning...

Alla inlägg under april 2011

Av Nadja - 4 april 2011 20:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 3 april 2011 17:45

Åhh... det ösregnar! Härligt...


På Tisdag får bilen sommardäck och då får vi babyskyddet också! Jeeeeiiii!!!

Jag vill ha Juni nu.... NUUUU!!!! Tycker April och Maj kan gå jääävligt fort nu!

Av Nadja - 3 april 2011 09:00

Igår satt vi HELA kvällen och sökte på namn.... vi hittade typ ingenting som vi båda gillade. Eller jo ett... men det är alldeles för svårt att stava och uttala. HAHAHAHA!
Jag fattar inte.... hur svårt kan det va!? Men jag tror jag vet varför vi inte hittar nåt bra tjej-namn... jag LOVAR att det är en kille!!! Det är ödet.... jag vet det!!

Men som M sa... vi kommer nog på det perfekta namnet sen. Det är ju några veckor kvar ännu.   


Nu vill jag bara ha barnvagnen... och babyskyddet och en massa... Så kanske det känns lite mer verkligt. Bäbis i magen gör mig fortfarande orolig ibland.... uhh... jag kommer att bli världens hönsmamma. Hon var väldigt lugn igår... jag brukar ju knappt kunna somna som hon bökar runt... men igår var det knappt nåt alls. Och inget i morse...Tack o lov fick hon liv nu när jag åt en bit pannkaka! Hehehe...
Hur blir det sen när bäbis äntligen är ute då? Jag kommer säkert att vakna hundra gånger på en natt och måste känna om bäbis andas eller nåt. Bläää...


Nu ska jag snart åka och plocka upp Nathalie och sen till Sleipner och kolla på hopptävling... synd att det är tråkigt väder bara.

Och om 2 veckor bär det av till Sverige... Jag och Petra ska på bio (Water for Elephants!!!!!!!!!!) och sen på Jeff Dunham show! Jeeeeii... det kommer att bli helt suveränt!!! Vi sitter liksom på rad 6... bara för att vi är bäst! Synd att jag inte har kläder att sätta på mig... hrrmm...






Av Nadja - 1 april 2011 21:37

Haft lite namnlek med min gåbbe.... Mina favoritnamn gick inte hem.... BLÄÄÄÄ!! Fast några tyckte han om så det är ju bra iallafall.

Så jaaa... vad ska bäbis heta? Det är ju skitsvårt!!!!!


 

Hahaha... bjuder på denna! *fniss*

Av Nadja - 1 april 2011 17:10

Har kollat på film nu några dagar... Charlie St.Cloud och Flipped.
Charlie-filmen är med Zac Efron och var helt okej faktiskt... och Flipped var lite... udda. Idag har jag kollat på Mannen som kunde tala med hästar. Lika underbar som alltid!


Sen åkte jag till travbanan och kollade på när Pias hästar var hos veterinären....och den där ur-gulliga Ghost var ju där... tihihihi... träffade Emmi också!   Jeeeii.

På Söndag är det hopptävling och Fanni ska va med på Klas... det visste jag inte förrän jag fick startlistan. Hallååå... jag vill kanske också veta att min vita springare ska va med och tävla.   Fast jag lämnar bort henne (för att jag MÅSTE) så betyder inte det att jag inte vill veta vad hon gör.... Snyft!

Äh... skit i det här. hej då

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards