Forever is only the beginning...

Alla inlägg under maj 2014

Av Nadja - 2 maj 2014 09:09

Det blev en lyckad Sverige-resa igår. Hela vägen till Uppsala körde vi i snöslask med sommardäck, men det gick bra! :) Vi spenderade några timmar på Ikea och nu har vi bestämt oss för vilket kök vi skall ha iaf! Wohooo.... Det var svårare med badrumsmöbler. Hmm... Men det blir nog bra till slut. Jag hade önskat att vi kunde tagit hem badrumsskåoet redan igår, men vi var inte överens om vilket vi skulle ha. Så det får bli en annan gång.
Varför är jag inte inredare? Det skulle ha varit mycket lättare....

I natt vaknade jag av att jag skakade. Jag frös så jäkla mycket och jag fattade ingenting... Till slut tog jag mig upp ur sängen och klädde på mig byxor, morgonrocken och yllesockor. Jag hade även 2 filtar plus mitt täcke....hmm... Jag slutade aldrig skaka.. Mätte febern och jag hade 38 graders feber. Undra på då liksom. In med lite piller och sen försöka sova igen. Urk!
Blir inget jobb idag... Suck!

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards