Forever is only the beginning...

Alla inlägg under december 2011

Av Nadja - 1 december 2011 21:58

Sitter och funderar på hur underbart glad man blir när ridningen går bra!   Det var längesen jag fick känna den känslan... jag har inte ridit seriöst på VÄLDIGT länge....
Jag är så tacksam för att jag får rida Sirius lite nu och då.... som ägaren säger så gör det gott åt allihopa... Hästen, mig själv och ägarna.... Och vad är bättre än det?
Och han är verkligen kul att jobba med.... han har en intressant personlighet också.... han är sin egen, men när han bjuder till så gör han det med hela hjärtat! Arab ska det va... hihi!


Nej, inte klarar man sig utan hästarna inte.... ALDRIG... 
Åhh... längtar såååå tills jag kan leda in min egen häst i mitt egna stall och veta att allt är MITT MITT MITT! Hihihi.... 


Nu har jag käkat pepparkaksdeg så jag mår illa... dags att gå ut med hunden och sen sova! God Natt!

 


Av Nadja - 1 december 2011 18:41

Det här åt jag igår:

   Chickennuggets och sallad med massor av dressing... heheheheheheeee...







Och idag blev det detta...haha...

 Krustader med smögenröra och skagenröra (fråga mig inte vad skillnaden är för jag kände ingen skillnad på smaken), toppad med sallad och en gurkbit! Mums...   


Mina middagar är fantastiska!   Men i morgon ska jag skärpa mig...lovar! 

Av Nadja - 1 december 2011 11:55

Har varit och ridit Sirius på en väldigt blåsig travbana.... men jag fick ju upp värmen ganska snabbt! Idag var han jätteduktig och lyssnade faktiskt! Jeeeii... till och med övergångarna gick bra!! Jag är så nöjd.

Synd att jag alltid glömmer bort att ta foto på honom... måste göra det nästa gång.


Sen känner jag att det är dags att baka nåt till jobbet igen. Det var ett tag sen sist.... och så kanske jag får mocka lite! Tihihi....


Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards