Forever is only the beginning...

Alla inlägg under december 2013

Av Nadja - 15 december 2013 23:01

Ikväll fick Santo sin bästa vän tillbaka hos sig på de evigt gröna ängarna.
Vila i frid Ninjo... <3

Av Nadja - 15 december 2013 14:11

Jag älskar att köpa julklappar! Idag har jag inhandlat några till. :) Och så hittade jag en jättemysig julstjärna att ha i fönstret! Kolla:

Av Nadja - 14 december 2013 20:25

Ja, herregud.... Denna vecka alltså! Bitterfittor (men NADJA!! Vårda ditt språk) överallt, men vad gör man?
Jag är lite deppad så lite tröstshopping vore på sin plats...eller hur? Innan ni börjar undra så är jag inte deppig egentligen...om folk vill vara dystra och allmänt störda och ego så får dom väl vara det då.... Jag ville bara ha en orsak till att få shoppa. :) Jag behöver nya jeans!
Och ännu har jag inte hittat en mössa som sitter bra på Amy...så hon ska få ännu en mössa imorrn. :D hehe.

Igår var Max till veterinären...han hade ju ett sår på huvudet när vi hämtade honom och det bara varade och var äckligt, så jag tyckte att nån borde titta på det. Kalaset slutade på 130euro och Max fick sövas för att dom skulle få såret rengjort. Nu har han en dränageslang genom huvudet som skall spolas ur dagligen och antibiotika + smärtstillande. Ja, Jisses...vilken start på hans nya liv. Men gud vad snäll den där katten är! Man får rengöra och pilla på hur mycket som helst. Nu ligger han och kurrar i min famn. :)

Imorrn ska jag åka till jobbet en sväng. Jag och traktorn har en dejt. Det skall harvas inför hoppclinicen med Arnold Assarsson. Jag tror inte jag kan stanna och titta på dock... jag har en massa att göra.

Nästa vecka är sista veckan före jullovet. Skönt att jobba lite normala kontorstider då. Det är verkligen ingen hit att sluta jobba kl 17.30 tre dagar i veckan. Middagen går åt skogen och allt blir åt skogen.

Av Nadja - 11 december 2013 22:46

Det här går ju finfint! :)

MAX

Av Nadja - 10 december 2013 10:30

Nu går det bättre sa Max.... Chillar lite i soffan... :)

Av Nadja - 10 december 2013 07:44

Igår blev vår familj lite större. Det här är Max som flyttade in till oss igår. Max förra husse jobbar på båt och har flickvän i Bulgarien så han kände att han ville ge Max ett nytt hem.
Just nu är Max lite rädd och jamar under Amys säng. Men i natt sov han hela natten i vår säng.

Rädd liten Max med stora ögon! :) Mycket nytt att ta in...

Av Nadja - 8 december 2013 16:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nadja - 5 december 2013 21:24

Idag åkte mammas hjärtegryn och min käre fästman till fastlandet. Och jag kommer inte att träffa dom förrän på måndag!!! Omg!
Jag fick dessa just innan jag åkte...naaaw! :)

Så nu är det bara jag och Gizmo hemma. Det är så tyst att jag hör min tinnitus mer än nånsin. Gaaah....

Har varit och käkat julbord med jobbet ikväll. Det var ganska gott... :) Köttbullarna var kalla och potatisen också, men dom hade god sallad! Hahahaha!
Imorrn blir det filmkväll med Nathalie!! Wohoo! <3

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards