Forever is only the beginning...

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Najs dag idag

Av Nadja - 24 november 2011 21:54

Åkte till travbanan och red Sirius idag igen. Han var mer alert från början och lite lättare att få att samarbeta... (sist jag red så tog det typ 40 minuter minst) Däremot fungerade ju inte övergångarna neråt alls... Typ från trav till skritt och skritt till halt... Det var jättesvårt.... När jag tror att han saktar av så småtravar han ändå 5-10 steg till.... sådär långsamt trippande ni vet. Jag vill ju absolut inte bli att dra i honom, men till slut funkar inget annat.... han skulle kunna småtrava i evigheter.... Gaaah! Dom flesta hästar saktar gärna av friviligt, men inte S....haha! Nåja, nytt försök en annan gång.   

Han gjorde en "Santo" också och körde upp huvet rakt upp och sen fullt ös.... HAHAHA! Det är då man önskar att man red på banan med staket och inte på den utan. *fniss* Knasiga häst...
Men om vi jämför med första gången så kändes det ändå bättre nu.... det är ju bara 3:e gången jag satt på honom trots allt. 


Sen hem och laga hemmagjord pizza och sen åkte Petra, Nathalie och jag på bio! Breaking Dawn IGEN!! Jeeeeiii! 

Amy va hemma med pappa sin och när jag kom hem så möttes jag av världens gladaste unge som log med hela ansiktet och sprattlade med armar och ben och ville upp i famnen!   Älskade unge...   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja - 14 juni 2017 22:21

* Alla jävla insekter * Alla jävla myggbett * Det blir ju aldrig mörkt så att ungarna somnar normal tid * Brännässlor * Måste solen värma så mycket? * Ormar * Vattnet i kranen blir ju aldrig kallt * När man har varmt så kan man inte ta av si...

Av Nadja - 20 maj 2017 10:28

En massa dyra grejer....håhå... och lite annat... * En grästrimmer (jag behöver verkligen en så att jag kan få bort gräs under eltråden och sånt) * En svets (jag behöver svetsa en massa till mitt stall) * Brödrost (den vi har nu är typ 15 år gam...

Av Nadja - 19 mars 2017 22:58

Snart snart! Nu får våren gärna komma. Snart är det april och då är det vår på riktigt!! :) Jag var på långritt med E förra lördagen och jag fick äntligen sitta på Arrow ...

Av Nadja - 24 februari 2017 14:33

Jag har varit så icke sportig som det går. Hähä... Eller ja, idag ansträngde jag några muskler eftersom jag mockade två boxar. Det ni!! Idag är det fredag och jag funderar på vad man ska ha för fredagsmys... det enda jag är sugen på är chips. Inte b...

Av Nadja - 15 februari 2017 15:20

....till ett annat land. Och bara börja om. Slippa allt och alla och skaffa nya bekantskap. Och framförallt....starta eget! :) Bo nånstans på landet bland lummiga skogar och gröna kullar. Yes. Spela på lotto nu bara! Tillbaka till verkligheten....

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards