Forever is only the beginning...

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

Det blir ju inte tråkigt iallafall....

Av Nadja - 25 oktober 2011 22:00

Igår flyttade vi en massa grejer som vi behöver i huset när vi renoverar... (som tex MAT... det viktigaste av allt är MATEN...hahaha!!)
Det är en härlig känsla att komma igång med allt nu.   Jag längtar bara tills vi kommit så långt att vi får välja köksinredning och grejer till badrummet! Iiiihhh... det kommer att bli så najs.... bara man blir klar nån gång...ehe...


Idag åkte jag till Klas på dagen... det var underbart väder ute och Klasen stod och solade när jag kom. Det såg så mysigt ut.... sen kom hon och hälsade såklart och så fick dom färskt nytt vatten ute i hagen. Hon var totalt in-geggad med lera... från topp till tå... ojoj... nån har haft mysigt i hagen!

Mockade och fixade och sen hade jag tur att Amy somnade så jag kunde plocka lite bland mina grejer... Fotade en massa som jag ska sälja.

Plockade även ihop lite av Klas grejer... hennes träns var lite mögliga eftersom jag bara använt mina egna träns på henne.... suck... måste putsa av dom innan hon åker.


Sen hem och laga mat och sen plockade vi med lite mer grejer hemifrån och sen till Norris igen och hämta ett lass hästgrejer... Hmmm... Jag har GANSKA många täcken märkte jag. ooppss!

Men nu har jag iaf det mest av mina grejer hemma i MITT EGET STALL! Kan ni förstå vad underbart? Jag har ett eget stall... 20m från huset.... VÅRT HUS!!! Iiiihhhh!!

Som G säger... Jag är nyfiken på vad jag kommer att skaffa för häst sen...   Man vet aldrig vad det blir... det är hjärtat som bestämmer.  


Nån dag innan snön kommer så ska jag också köra vår moppe till Huset! Haha... Macke bara skrattade åt mig. Men jag SKA göra det... jag ÄLSKAR att köra moppe... jag känner mig som 15 igen! *fniss*
På med 12 lager kläder bara så går det nog finfint. Om den startar..... heh... 

 
 
Ingen bild

Gisela

25 oktober 2011 23:18

Åh moppetiden, sen när jag blir rik osv osv ska jag ha en moped att glida runt med på sommaren :D Och jaaa jag är så spänd på vad du hittar för häst så jag skulle helst vilja veta nu! På tal om hästar kommer jag säkert bli kär i nån ponny i Spanien och måsta ta hem den, så det är bra om du bygger en par extra boxar där i ditt stall ;) hehe

Nadja

26 oktober 2011 12:20

Haha! Det finns plats för många ponnisar i stallet! :P Ta hem en spansk skönhet åt mig också... helst en som inte blivit vanvårdad då kanske... *fniss*

 
Ingen bild

Gisela

26 oktober 2011 14:03

Det lär ju ska finnas icke vanvårdade hästar där också, så ska se vad jag kan gräva fram ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja - 14 juni 2017 22:21

* Alla jävla insekter * Alla jävla myggbett * Det blir ju aldrig mörkt så att ungarna somnar normal tid * Brännässlor * Måste solen värma så mycket? * Ormar * Vattnet i kranen blir ju aldrig kallt * När man har varmt så kan man inte ta av si...

Av Nadja - 20 maj 2017 10:28

En massa dyra grejer....håhå... och lite annat... * En grästrimmer (jag behöver verkligen en så att jag kan få bort gräs under eltråden och sånt) * En svets (jag behöver svetsa en massa till mitt stall) * Brödrost (den vi har nu är typ 15 år gam...

Av Nadja - 19 mars 2017 22:58

Snart snart! Nu får våren gärna komma. Snart är det april och då är det vår på riktigt!! :) Jag var på långritt med E förra lördagen och jag fick äntligen sitta på Arrow ...

Av Nadja - 24 februari 2017 14:33

Jag har varit så icke sportig som det går. Hähä... Eller ja, idag ansträngde jag några muskler eftersom jag mockade två boxar. Det ni!! Idag är det fredag och jag funderar på vad man ska ha för fredagsmys... det enda jag är sugen på är chips. Inte b...

Av Nadja - 15 februari 2017 15:20

....till ett annat land. Och bara börja om. Slippa allt och alla och skaffa nya bekantskap. Och framförallt....starta eget! :) Bo nånstans på landet bland lummiga skogar och gröna kullar. Yes. Spela på lotto nu bara! Tillbaka till verkligheten....

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards