Forever is only the beginning...

Direktlänk till inlägg 20 juli 2011

Näsfrida

Av Nadja - 20 juli 2011 14:22

Köpte en Näsfrida här om dagen eftersom alla sagt att den är så bra.... Den är totalt värdelös ju... Tycker mycket bättre om Näsputsaren från Ainu.

Nu har ju inte Amy haft snor direkt, utan mest snorkråkor, så vid rikliga mängder snor så kanske näsfrida är bra, men just till snorkråkor är den värdelös.


Igår och i natt var för övrigt en bra natt! Hon somnade snällt efter att vi lekt med Zebran (hennes favoritleksak som hon skrattar (ler) åt jättemycket) och sen sov hon 3.5 timmar, åt snabbt och somnade igen... MER såna nätter tack. Annars sover hon typ 2,5 timmar, äter... är vaken 40min... sen somnar hon.... pust! Men man lär sig ju mer för varje dag... dumma jag har ju inte insett att hon vill ha trångt i spjälsängen när hon sover... så nu har jag bullat upp med täcken så det är lite mindre utrymme... då trivs hon bättre!   


Idag blir hon 6 veckor... ojoj... det går fort nu... Fast jag ser fram emot när hon börjar äta vanlig mat... man är så fast när man ammar. Fast jag vill inte sluta, för jag anser att det är det allra bästa för dom små liven.

 
 
Ingen bild

Petra

20 juli 2011 14:59

Äh, Näs-Fridan ÄR super bra.. men jag använder den bara när det är rinnande snor... kråkor tar jag med papper eller tops.. Svårt att suga ut en kråka liksom... =P

Nadja

20 juli 2011 16:36

Ainu näsputsare tar snorkråkor!!! ;)

 
Ingen bild

Rebecka

20 juli 2011 19:58

håller med dig Nadja.. tyckte också näs-fridan var bara skit... fick den aldig att funka bra o nu har Eddie den i leksakslådan ist :)

 
Ingen bild

Isabel

21 juli 2011 15:08

Är det zebran som ni fick av mig? :) Kram!

Nadja

21 juli 2011 15:23

Jooo!!! Hon älskar den! :)

 
Erika - Väntan på Bebis

Erika - Väntan på Bebis

24 juli 2011 19:04

Näsfridan är ju bra till SNOR ;) Näskråkorna tar jag också som en annan skrev med tops eller papper :)

http://erikaaaas.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja - 14 juni 2017 22:21

* Alla jävla insekter * Alla jävla myggbett * Det blir ju aldrig mörkt så att ungarna somnar normal tid * Brännässlor * Måste solen värma så mycket? * Ormar * Vattnet i kranen blir ju aldrig kallt * När man har varmt så kan man inte ta av si...

Av Nadja - 20 maj 2017 10:28

En massa dyra grejer....håhå... och lite annat... * En grästrimmer (jag behöver verkligen en så att jag kan få bort gräs under eltråden och sånt) * En svets (jag behöver svetsa en massa till mitt stall) * Brödrost (den vi har nu är typ 15 år gam...

Av Nadja - 19 mars 2017 22:58

Snart snart! Nu får våren gärna komma. Snart är det april och då är det vår på riktigt!! :) Jag var på långritt med E förra lördagen och jag fick äntligen sitta på Arrow ...

Av Nadja - 24 februari 2017 14:33

Jag har varit så icke sportig som det går. Hähä... Eller ja, idag ansträngde jag några muskler eftersom jag mockade två boxar. Det ni!! Idag är det fredag och jag funderar på vad man ska ha för fredagsmys... det enda jag är sugen på är chips. Inte b...

Av Nadja - 15 februari 2017 15:20

....till ett annat land. Och bara börja om. Slippa allt och alla och skaffa nya bekantskap. Och framförallt....starta eget! :) Bo nånstans på landet bland lummiga skogar och gröna kullar. Yes. Spela på lotto nu bara! Tillbaka till verkligheten....

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards