Forever is only the beginning...

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Sommar

Av Nadja - 6 juli 2011 11:11

Sommaren skulle vara så härlig om dom där jäkla flyfäna skulle döööööö!! Eller iallafall gå och lägga sig vid 18-tiden eller så.... gah!

I förrgår skulle jag shoppa lite kläder åt min prinsessa (jaaa... jag måste ju också få köpa nåt åt henne... haha) så vi åkte till Mattssons för jag ville ha såna där gulliga t-shirts som det står en massa söta saker på... Men såklart fanns det inte tillräckligt små storlekar.... SUUUCK! Nåja, vi shoppade mat och en massa... Och kom fram till att det är den dyraste butiken hittills.... Vi har jämfört kvitton och SPARHALLEN är billigast... så är det bara!


Igår var det hembesök från barnrådgivningen... Dom kommer hem till en och berättar lite om vaccinationer och säkerhet i hemmet. Jag tror vi blev godkända som föräldrar! HAHAHA! Dagen till ära hade vi städat hela lägenheten! Jeeeiii!!


 
 
Ingen bild

Rebecka

7 juli 2011 07:32

Men sparis har så grymt trist fruktdisk och säljer inte liberoblöjor så jag handlar på kantarellen jag!

Nadja

7 juli 2011 11:18

jag åker alltid en sväng via kantarellen och köper blöjor... eller rättare sagt... s-market nu för tiden... där är blöjorna billigast! :)

 
Ingen bild

Rebecka

7 juli 2011 19:50

jo de har du rätt i.. men s-market e liksom så jätte fel sida för mig så de lönar sig nog inte att åka dit bara för dom.. om jag nu inte måste till lantbruk ändå förståss :)

 
Ingen bild

Petra

8 juli 2011 18:49

Vad kostar blöjorna på Åland?

Nadja

9 juli 2011 10:18

allt från 4,96 till 6,50... Storlek 1 alltså!

 
Ingen bild

Petra

9 juli 2011 11:00

Libero? 1 paket? E ju billigare än här isf.. Fast alla paket kostar ju lika mkt.. iaf här.. bara olika många i dem..

Nadja

9 juli 2011 11:15

Pampers är lite billigare än Libero... Jag har iofs inte kollat om dom andra paketen kostar samma... Vi har nog tänkt åka till Sve och storshoppa nån dag... :)

 
Ingen bild

Petra

9 juli 2011 11:18

Ica´s blöjor brukar vi köra på (om jag inte har nån rabatt på Libero).. dom kostar 99kr/paket och är i stort sett identiska med Libero.. Pampers gillar inte jag.. När kommer ni hit då? Då måste ni faktiskt hälsa på...

Nadja

9 juli 2011 11:50

Vi ska till Finland på Tisdag och kommer hem på Lördag... så det blir nog veckan efter det... men då är ju ni typ här! ;) Mohahaha!

 
Ingen bild

Petra

9 juli 2011 16:50

Bra, då kan ni åka så vi åker på båten samtidgt! =D Vi åker nog på torsdagen tror jag..

Nadja

9 juli 2011 18:45

Vilken tid åker ni? :)

 
Ingen bild

Rebecka

10 juli 2011 22:29

Brukar köpa libero jag och de ligger på 13,95e eller nåt sånt.. stort paket alltså.. strl 1 är väl de enda som finns i små paket? Bambo brukar jag också köpa o de ligger på 11,80e eller nåt liknande. så det är lite billigare i sverige beroende på var man handlar. Flygfyren i norrtälje har erbjudande att om man handlar för 200kr i övriga butiken så får man köpa 3 paket blöjor (valfritt mellan pampers och libero) för 85kr/paket...

Nadja

11 juli 2011 11:16

Men förbanna vad dyrt det ska va!! Det blir nog att åka till Flygfyren då... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja - 14 juni 2017 22:21

* Alla jävla insekter * Alla jävla myggbett * Det blir ju aldrig mörkt så att ungarna somnar normal tid * Brännässlor * Måste solen värma så mycket? * Ormar * Vattnet i kranen blir ju aldrig kallt * När man har varmt så kan man inte ta av si...

Av Nadja - 20 maj 2017 10:28

En massa dyra grejer....håhå... och lite annat... * En grästrimmer (jag behöver verkligen en så att jag kan få bort gräs under eltråden och sånt) * En svets (jag behöver svetsa en massa till mitt stall) * Brödrost (den vi har nu är typ 15 år gam...

Av Nadja - 19 mars 2017 22:58

Snart snart! Nu får våren gärna komma. Snart är det april och då är det vår på riktigt!! :) Jag var på långritt med E förra lördagen och jag fick äntligen sitta på Arrow ...

Av Nadja - 24 februari 2017 14:33

Jag har varit så icke sportig som det går. Hähä... Eller ja, idag ansträngde jag några muskler eftersom jag mockade två boxar. Det ni!! Idag är det fredag och jag funderar på vad man ska ha för fredagsmys... det enda jag är sugen på är chips. Inte b...

Av Nadja - 15 februari 2017 15:20

....till ett annat land. Och bara börja om. Slippa allt och alla och skaffa nya bekantskap. Och framförallt....starta eget! :) Bo nånstans på landet bland lummiga skogar och gröna kullar. Yes. Spela på lotto nu bara! Tillbaka till verkligheten....

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards