Forever is only the beginning...

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Tjolahopp

Av Nadja - 8 april 2011 12:43

Idag har jag inte gjort så mycket nytta som vanligt... haha...

Tycker dom skulle kunna visa lite bättre program på TV nu när jag har tid att titta.  

Annars har jag försökt hitta lite våriga bilder till hemsidan, men jag är tydligen sämst på att ta vårbilder från Sleipner.

Däremot har jag satt in startlistan på hemsidan. Det var massor som skulle va med och tävla.... ojoj... kommer att ta hela dagen. Fast den finaste hästen är ju med också!   Fannis LA-debut.... kommer inte att bli några problem alls eftersom hästen är så proffsig! Hihihihihi.... LA:1 är skitrolig att rida till på köpet... och på KORT bana. Kan det bli bättre!? Hoppas Klas är taggad bara så hon gör fina ökningar och inte säckar ihop.


Ikväll ska vi förhoppningsvis till Lumparland och tvätta min bil... det behövs! Stackars bilen har inte sett en tvätt på hela vintern.

På tal om min underbara bil....
Nån som vill köpa den?
Vi kommer förmodligen att byta ner oss till en liten billigare eftersom Mondeon blir familjebil och den ska även få dragkrok så.... sååå min stackars pärla blir lite överflödig så att säga.
Den går som en klocka och jag börjar nästan gråta när jag tänker på att vi kanske måste skiljas, men vad gör man när pengar styr ens liv?... Det blir ju inte billigare att leva när man sen har barn. Suck!

Det är en v40 med T4 motor (det är alltså bra med åk i den...hehe.. 200 hästar)

-98 och har rullat 185000km! Världens bästa bil enligt mig. Bytt kamrem ganska nyligen och sånt där annat dyrt....

 


 
 
Emmi

Emmi

8 april 2011 13:42

Lilla volvon.. :( Hoppas den kommer till ett bra hem!

http://simsonet.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Catta

8 april 2011 13:46

Kan förstå att ekonomin kniper, men personligen sku jag för allt i världen inte ge upp en volvo för en ford...

Nadja

8 april 2011 15:01

Nu råkar ju Forden vara helt suverän, så den vill vi inte skiljas från heller... Jag vill inte heller sälja min bil, men vad gör man?

 
Ingen bild

Catta

8 april 2011 15:10

Hmm... Förstår att du int vill skiljas från din pärla. Den e ju lite speciell och sticker ut från mängden. Önskar verkligen att det skulle finnas en lösning så du sku kunna ha den kvar!!!

 
Ingen bild

Nathalie

8 april 2011 16:46

Åhnej, inte volvon!! Skulle jag vara rik skulle jag ta den :) Vad vill ni ha istället då? :) En skrikblå suzuki? HAHA! Nejnej, min gulle bil är bara min! <3

 
Ingen bild

Petra

8 april 2011 17:46

Så du menar att du kommer köra forden hela tiden? Schysst! Har svårt att föreställa mig att Macke låter den bli "stallbil", men okay... ;)

Nadja

8 april 2011 20:39

Jo, barnstolen ska va i forrden... Och jag måste väl antagligen hålla den lite renare än min nuvarande! HAHAHA!

 
Ingen bild

Petra

8 april 2011 21:20

Försöka går ju.. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja - 14 juni 2017 22:21

* Alla jävla insekter * Alla jävla myggbett * Det blir ju aldrig mörkt så att ungarna somnar normal tid * Brännässlor * Måste solen värma så mycket? * Ormar * Vattnet i kranen blir ju aldrig kallt * När man har varmt så kan man inte ta av si...

Av Nadja - 20 maj 2017 10:28

En massa dyra grejer....håhå... och lite annat... * En grästrimmer (jag behöver verkligen en så att jag kan få bort gräs under eltråden och sånt) * En svets (jag behöver svetsa en massa till mitt stall) * Brödrost (den vi har nu är typ 15 år gam...

Av Nadja - 19 mars 2017 22:58

Snart snart! Nu får våren gärna komma. Snart är det april och då är det vår på riktigt!! :) Jag var på långritt med E förra lördagen och jag fick äntligen sitta på Arrow ...

Av Nadja - 24 februari 2017 14:33

Jag har varit så icke sportig som det går. Hähä... Eller ja, idag ansträngde jag några muskler eftersom jag mockade två boxar. Det ni!! Idag är det fredag och jag funderar på vad man ska ha för fredagsmys... det enda jag är sugen på är chips. Inte b...

Av Nadja - 15 februari 2017 15:20

....till ett annat land. Och bara börja om. Slippa allt och alla och skaffa nya bekantskap. Och framförallt....starta eget! :) Bo nånstans på landet bland lummiga skogar och gröna kullar. Yes. Spela på lotto nu bara! Tillbaka till verkligheten....

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards