Forever is only the beginning...

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Varför går helgerna så fort?

Av Nadja - 22 januari 2011 21:08

Veckan som varit har gått i snigelfart.... och sen går helgen i raketfart. Varför? Jag behöver helgerna för att få vila. För att orka.

I natt har jag drömt så jäkla äckliga och läskiga drömmar. Jag vaknade panikslagen och pulsen var uppe i 200 kändes det som.... det gjorde nästan ont i bröstkorgen. Jätte-obehagligt..... usch... fatta vad kroppen kan reagera på en dröm.


Sen lyckades jag somna om utan att drömma och vid halv tio steg jag upp och åt frukost..... frukost är bästa måltiden på dagen tycker jag!   

Åkte till butiken och sen på en föreläsning om tjejer och ridsport. (jag fattade dock inte poängen med föreläsningen... jo visst att det är en bra grej för ungdomar och att den formar tjejer till bra ledare... men asså??? Nathalie... förklara vad poängen var!?)

Sen åkte jag till Klas och så skrittade vi ut på en kortis innan det blev mörkt.


Ikväll har jag lyckats få min gåbbe att laga mat åt mig medan jag städade. Ganska imponerande om jag får säga det själv.

Nu är Nella här..... hon är söööööööööööt. Ge mig!!!!!

  

 
 
Ingen bild

nathalie

22 januari 2011 22:21

Nu ska proffset här förklara!! (Ja, det är tillåtet att skratta...)

Hmm... egentligen gick ju hela föreläsningen ut på att hon berättade om sin studie och forskning :P Det jag tyckte var intressant var att man kände igen sig i vissa grejer som hon beskrev som lite typiska för "hästtjejer". Grejer som jag annars trott att bara varit jag liksom. Lite tankar kanske hon väckte, men annars var det ju inte en helt världsomvändande föreläsning ;)

 
Ingen bild

mortjin

24 januari 2011 11:15

Bra där Marcus!! :D
Eller ska man uttrycka det såhär: Bra gjort Nadja! Fast tycker iof att Marcus både kunde ha städat och lagat mat och du hade fått ligga i soffan med benen upp på en kudde för att sen fått fotmassage och middagen serverad i famnen :D
För det är du värd!!
Nella är ju bara fööööööör söt!!
Tycker ni kan "låna" henne på obestämd tid :)
KRAMTJON

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja - 14 juni 2017 22:21

* Alla jävla insekter * Alla jävla myggbett * Det blir ju aldrig mörkt så att ungarna somnar normal tid * Brännässlor * Måste solen värma så mycket? * Ormar * Vattnet i kranen blir ju aldrig kallt * När man har varmt så kan man inte ta av si...

Av Nadja - 20 maj 2017 10:28

En massa dyra grejer....håhå... och lite annat... * En grästrimmer (jag behöver verkligen en så att jag kan få bort gräs under eltråden och sånt) * En svets (jag behöver svetsa en massa till mitt stall) * Brödrost (den vi har nu är typ 15 år gam...

Av Nadja - 19 mars 2017 22:58

Snart snart! Nu får våren gärna komma. Snart är det april och då är det vår på riktigt!! :) Jag var på långritt med E förra lördagen och jag fick äntligen sitta på Arrow ...

Av Nadja - 24 februari 2017 14:33

Jag har varit så icke sportig som det går. Hähä... Eller ja, idag ansträngde jag några muskler eftersom jag mockade två boxar. Det ni!! Idag är det fredag och jag funderar på vad man ska ha för fredagsmys... det enda jag är sugen på är chips. Inte b...

Av Nadja - 15 februari 2017 15:20

....till ett annat land. Och bara börja om. Slippa allt och alla och skaffa nya bekantskap. Och framförallt....starta eget! :) Bo nånstans på landet bland lummiga skogar och gröna kullar. Yes. Spela på lotto nu bara! Tillbaka till verkligheten....

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards