Forever is only the beginning...

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Mysdag

Av Nadja - 29 augusti 2010 22:48

Sov länge... och oj vad skönt det var. Sen och handla, fixa middag och sen åkte jag till Klas och skrittade ut med C & N. Det började småregna lite, men det gjorde ingenting... Vet ni vad? Klas kan numera skryta med att hon är min favorithäst!   Mina andra älsklingar springer ju på de evigt gröna ängarna.


På tal om Trapalanda.... Ganti har också lämnat jordelivet. Ännu en häst borta från privatstallet. suck. 2010 är verkligen ett SKITår!

 

Men på Tisdag blir det spännande. Då flyttar Simmen in till privatstallet och jag skall ridträna honom. Simmen är Emmis travhäst som nu skall tränas på ett nytt sätt för att se om det hjälper honom. Det ska bli buskul! Hoppas han tycker det också. höhö...


Och i helgen åker jag kanske till Petra...   Jeeii...

 
 
Ingen bild

Isabel

30 augusti 2010 07:43

Jisses vad det ska förvinna privathästar från Sleipner nu mitt i allt.. Tråkigt när det händer så där en efter en.
Förresten, har du gått igenom dina schabrak? Har du nå extra benindor/ridlindor oxå, eller vet om nå benlindor som du anser är bra?

Nadja

30 augusti 2010 09:01

Ja, det blir lite byte i stallet nu. Jag har gått igenom mina schabrak och jag har redan gjort mig av med dom jag inte behöver... tyvärr... Benlindor är heliga för mig, men jag kan rekommendera dom elastiska från horze. Billiga och riktigt bra. Och vill du ha i fleece så ska du köpa från granngården i Norrtälje och märket är "Mias RS"

 
Ingen bild

Isabel

30 augusti 2010 10:03

Tack för tipset :) Ska kika runt lite.. Har just nu bara 4st fleecelindor, som luktar illa och kanske till och med håller på o möglar :P Böjrar ju bli lite till åren också. Ses i kväll! Blir det uteritt då?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja - 14 juni 2017 22:21

* Alla jävla insekter * Alla jävla myggbett * Det blir ju aldrig mörkt så att ungarna somnar normal tid * Brännässlor * Måste solen värma så mycket? * Ormar * Vattnet i kranen blir ju aldrig kallt * När man har varmt så kan man inte ta av si...

Av Nadja - 20 maj 2017 10:28

En massa dyra grejer....håhå... och lite annat... * En grästrimmer (jag behöver verkligen en så att jag kan få bort gräs under eltråden och sånt) * En svets (jag behöver svetsa en massa till mitt stall) * Brödrost (den vi har nu är typ 15 år gam...

Av Nadja - 19 mars 2017 22:58

Snart snart! Nu får våren gärna komma. Snart är det april och då är det vår på riktigt!! :) Jag var på långritt med E förra lördagen och jag fick äntligen sitta på Arrow ...

Av Nadja - 24 februari 2017 14:33

Jag har varit så icke sportig som det går. Hähä... Eller ja, idag ansträngde jag några muskler eftersom jag mockade två boxar. Det ni!! Idag är det fredag och jag funderar på vad man ska ha för fredagsmys... det enda jag är sugen på är chips. Inte b...

Av Nadja - 15 februari 2017 15:20

....till ett annat land. Och bara börja om. Slippa allt och alla och skaffa nya bekantskap. Och framförallt....starta eget! :) Bo nånstans på landet bland lummiga skogar och gröna kullar. Yes. Spela på lotto nu bara! Tillbaka till verkligheten....

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards