Forever is only the beginning...

Alla inlägg under juli 2010

Av Nadja - 24 juli 2010 00:27

  

Ni måste se "Leap Year".... ännu en romantisk film jag veeeet.... men den är så gullig.   

Nu ut med hunden och sen sova! Zzzzzzz

Av Nadja - 23 juli 2010 21:17

Idag har jag varit funktionär på travet hela kvällen!    Det va skoj!
Mitt finger hängde med.. höhö!

Nu ska jag kolla på film... som om jag inte har gjort det tillräckligt denna semester. Attans... glömde ju att åka till Sparhallen och köpa säsong 5 av LOST! Grrrr...

Hmmm... vilken film ska jag kolla på ikväll? Har ni nåt tips!?


Isabel: Jag vet också att fingret får en väldigt konstig vinkel om det har hoppat ur led, men plastpappa trodde att det hoppat tillbaks själv....och nu mår mina ledband och vad man nu har i fingrarna inte så bra.. HAHAHA! (man kan tydligen dra fingret "ur led" rakt ut också...utan att det blir snett liksom)


Av Nadja - 23 juli 2010 12:57

Mitt finger var blått och svullet när jag vaknade i morse... kolla här liksom...

Jag åkte till mamma och visade upp det för min plastpappa och han trodde jag hade haft det ur led eftersom det är i leden det gör så jäkla ont. HAHA! Bra där Nadja....

Jag kan inte räta ut det heller.. borde jag åka och kolla upp det? Nääh... jag kan ju böja lite på det iallafall.     

Av Nadja - 22 juli 2010 23:16

Jag är skadad... och inte bara i huvet som min syster säkert skulle ha sagt... haha!

Jag och Klas vad ute med C och Ninjo ikväll och så rejsade vi på en väg och Klasen börjar bocka som en tok... HAHAHA! Jag flyger INTE av, men jag lyckades på nåt sätt skada mitt lillfinger. Det gör skitont och är svullet. Bra där liksom.... och jag flög ju inte ens av... hrrmm...   


Jag provade några av Santos täcken på Klas och hör och häpna... dom passade!! Wow... Iallafall utetäckena och de tjockare innetäckena. Tyvärr passade inte mitt underbara tunna Amigo-innetäcke... halva hennas rumpa stack ju ut! Haha!! Jag har inte heller provat fleece-täckena och Rhino-utetäcket ännu...
Nu ska jag kolla klart på min 3:e film för dagen.... "I love you Phillip Morris"   

Av Nadja - 22 juli 2010 12:43

Underbara underbara film.... DEAR JOHN!

Jag älskar den!   Jag blev alldeles varm om hjärtat. Och fin musik också.

Av Nadja - 22 juli 2010 08:55

Steg upp tidigt idag för jag ville se hästhoppningen på TV!   

Det är reprisen från Nations cup, Aachen Tyskland. Mååånga fina hästar att titta på!

Av Nadja - 22 juli 2010 00:17

Lät kanske lite konstigt det där med läder...osv... hahaha!

Det är inte så konstigt som ni tror. Jag, Emmi och Carro tillbringade Onsdagkvällen med att putsa upp våra grejer till hästarna. Alla mina träns är numera rena och fina!    (och jag har inte bara ETT träns......) Jag orkade inte ta sadeln däremot... blää..

Före det så var jag en sväng via Sleipner och hämtade mer grejer från mina skåp. Det tar aldrig slut...   

Klas fick arnika på sitt knä som fortfarande är svullet... men hon ömmar ingenting alls på det och det är inte varmt... väldigt mysko.

Nu ska jag sova... lustigt hur man vänder på dygnet när man har semester!   


Av Nadja - 21 juli 2010 14:14

Dagen då jag tvingades ta bort min älskade häst Santo, så fanns min bästa vän Petra vid min sida.
Jag tillbringade den sista dagen i Santos liv sittandes på en sten och bara beundrade honom i hagen. Timme efter timme... Petra dök upp efter ett tag och överraskade mig med att bjuda på picknick. Vi åt gott och pratade en massa medan klockan närmade sig den tidpunkt då min häst skulle lämna jorden. När stunden var inne så hade jag en tröstande arm runt mig hela tiden. Jag grät hysteriskt, men det kändes skönt att jag kunde göra det... Petra vet precis vad jag tvingades gå igenom. Tack Petra för allt... den var skönt att slippa gå igenom det ensam.  

  

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards