Forever is only the beginning...

Alla inlägg under april 2015

Av Nadja - 4 april 2015 17:04

Det är en del saker jag har funderat på när jag har tråkigt:

* Varför tar vuxna människor bilder på sina boobs och lägger upp på fejsbook?
Svar: Skulle jag ha bröst kvar så skulle väl jag också göra det!?
* Varför skall alltid vuxna människor sätta ut bilder på fejsbook på sin kropp....och ansiktet syns inte ens?
Svar: Skulle jag ha en kropp att visa upp så skulle väl jag också göra så?!
* Varför färgar vuxna människor sitt hår rosa och en massa konstiga färger?
Svar: Dom vill väl inte vara lika tråkiga som jag?
* Varför lyder människan en massa trafikskyltar och trafikljus? Fast sannolikheten för att polisen skulle se dig köra mot rött är minimal? Varför är vi så dumma att alla bara lyder....kör på höger sida...lyder en ynka triangel och väjer...? Parkerar högst 2h osv.... Tänk om alla skulle strunta i reglerna och så kör vi som i Indien istället....tjohooo!!
* Varför vill folk varandra illa egentligen? Varför kan man inte hjälpas åt....stötta varandra?
* Varför tror folk att världen kretsar kring just den personen?
* Varför ska det måsta hända nåt allvarligt innan nån reagerar?

Av Nadja - 4 april 2015 00:11

Vi har börjat släppa ut Gråis och det är skitläskigt (tycker jag). Vi hade egentligen planerat att ha båda våra kattor inne tills vi flyttar till huset, men Grå trivs inte inne så mycket, så nu har han fått börja gå ut. Hittills har han hållits i trappan (vi bor på andra plan) men idag gick han ända ner för trappan och syntes inte till sen på ett tag. Jag var ut och lockade några gånger, men ingen kisse.
Sen innan jag skulle gå och lägga mig så kom han....ett grått streck som skrek! Haha! Han missade trappan upp och sprang och skrek till dörren nedanför, men sen hittade han rätt och sprang upp för trappan och snabbt in. :) Duktig kisse som hittade hem.
Max får inte gå ut ännu...för han behöver ett halsband först. Han är väl så feg att han inte vågar ändå...haha!

Tur att det är ledigt några dagar till. På måndag blir det tävling och söndagen skall vi ställa i ordning. Vi hoppas på soool.

Av Nadja - 3 april 2015 13:00

Det finns många människor som borde ta en riktig funderare på om dom verkligen är rätt person på rätt plats.....

Av Nadja - 2 april 2015 20:54

Folk kan verkligen konsten att vara otrevliga.
Hur tragisk barndom har folk haft egentligen eftersom dom blir såna jäkla bitterfittor? Eller glömde dom äta sina lyckopiller på morgonen?
Eller tog sista slurken i vinflaskan slut så att dom inte fick sitt kvälls-rus så dom kan somna?
Blööh... orka liksom?
Karma slår tillbaks.......hahaha!! ;)

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards