Forever is only the beginning...

Alla inlägg under mars 2015

Av Nadja - 1 mars 2015 20:03

Amy har feber...igen..jag tyckte ju det var alldeles nyligen hon hade det.
Hon drömmer jättemycket när hon har hög feber...och då sätter hon sig upp och pratar i sömnen. Hon svarar på tilltal, men hon babblar om helt konstiga saker. Stackarn! :(
Inte fick jag i henne nån kvällsmat heller.

Jag skall på jobb till kl 7 imorgon... hoppas man får några timmar sömn iaf.

Jag har iaf tittat på ett av mina favorit-serier... Beauty and The Geek! ;) Det är jättekul!

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards