Forever is only the beginning...

Alla inlägg under december 2014

Av Nadja - 7 december 2014 20:57

Jag är lite jävla trött på folk som skall förklara och rida så jävla invecklat och detaljerat!!!
Bara rid! Tänk inte så mycket. Baa rid och ha kul, då kommer man långt!
Inte fan gillar hästen när man krånglar en massa heller....DET om nåt tar ju bort glädjen.
På ett sätt gillar jag hoppryttare bättre. Dom gör det inte så komplicerat. Start, stopp, höger, vänster, back. Klart!!
Suck....

Såja....veckans utbrott.

Min älskade Zijan blev behandlad i bakknäna i fredags...Hoppas han känner sig bättre efter det....Nu skall han skrittas 2 veckor och sen börja jobba som vanligt. Alice fick samma behandling.
Älskade djur... <3
Om en vecka är det dags för Working Equitation kurs och jag undrar vilken häst jag skall ta....Hmm... Jag ville ju ha Zijan, men han får ju bara skritta. Bläää...

Annars så har jag varit i Sverige hela helgen, hos min älskade Petra <3. Jag har köpt julklappar åt Amy och mig själv...hahaha! Okej.. min kära fästman fick också några...
Vi var på bio på lördagen och såg Hunger Games 3...The Mockingjay.. och den var riktigt bra. Läste ju ut boken strax innan, så jag visste ju vad som väntade och dom lyckades faktiskt bra att återspegla det i filmen. :)
Nu läser jag andra boken i Divergent serien.... Insurgent av Veronica Roth. Vi såg även Divergent filmen hos Petra och den var också jättebra!! Och idag kollade vi på The Host...av Stephenie Meyer. OCKSÅ bra! Hihi...Jag älskar verkligen att kolla på film. Det är så skönt att slippa verkligheten en stund.

Av Nadja - 3 december 2014 08:55

Vaknade med en hals som inte fungerar alls.. Urk...kan knappt svälja! Och varje gång jag hostar så skär det som knivar i halsen. Men när knoppen går i strejk så säger kroppen ifrån också...tydligen...lika bra att vara hemma. Fryser gör jag också....men det har jag gjort i några dagar nu.
Nu får jag helt enkelt sluta tänka.

Jag hoppas tomten ser att vissa människor inte är snälla.... För dom förtjänar verkligen inte några julklappar.
Själv önskar jag mig inga julklappar, för jag har inte varit snäll. De fula och hemska tankar jag tänker om vissa förvånar till och med mig själv. Usch....tur att tankar är just bara tankar.

Av Nadja - 2 december 2014 22:49

Ibland vill jag bara ha min mamma med mig så hon kan skälla ut alla som är dumma. Idag var det verkligen droppen... Jag vet faktiskt inte hur jag skall hantera det här mer.
Idag fick jag så jävla mycket skit överöst över mig....så mycket att jag inte ens orkar kämpa emot mer. Jag är alldeles tom och glöden har slocknat....Jag tänker inte ens försöka mer.

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards