Forever is only the beginning...

Alla inlägg under augusti 2014

Av Nadja - 5 augusti 2014 22:57

Idag har jag äntligen fått rida! Iiiihhhh!! Ljuvligt!
Red på uteritt med en av grupperna och jag hade min älskade Arrow! Barbacka!! :) Sååå mysigt! Sen gick vi till komposten (vår stooora ridbana) och galopperade. Där bytte jag häst med en elev och passade på att rida Chester en stund! :) hihihi! Gulle-Chester <3 Han var jättefin.

I natt kommer jag nog knappt att sova känner jag. Vi har 30 grader varmt inne och det blir inte svalare eftersom det är vindstilla ute. Fy fasiken alltså!
BLI HÖST NUUUU!!!
Men myggen har minskat iaf. Alltid nåt! :D

I helgen åker jag till Petra! Wiiieee!! Hennes man fyller år, så det blir lite fest för honom.

Av Nadja - 3 augusti 2014 01:18

Stressnjuter av de sista semesterdagarna! Imorrn (läs idag eftersom kl är 02.10 på natten) skall jag göra en av mina favoritsysselsättningar.... Shoppaaaaa!! :) Min karl skall få lite nya kläder. Jag tycker att det är helkul att köpa kläder åt honom! Hiihi! Han tycker inte det, så jag gillar fördelningen.
Jag skall ta en tur till den andra loppisen också och se om jag hittar nåt spännande!
Amy borde ha allt inför dagisstarten...eventuellt måste jag köpa en tröja åt henne. En sån där vanlig ni vet...collegetröja. Inte såna tunna.... Ni fattar va? :P

Sen njuuta njuuuta av sista semesterkvällen och sen börjar det hårda livet igen. Men det skall bli kul att träffa folk igen. Känner att jag har varit lite tråkig på den fronten.

Det är dagläger iaf... Undrar om min röst håller denna gång? Den brukar ge upp lite när jag inte hållit lektion på länge.
Och så har jag inte suttit på en häst på typ 6 veckor. Skandal! Måste åtgärdas! :D
God natt

Av Nadja - 2 augusti 2014 00:25

Ja, då är man ett år äldre igen. Jag slutade räkna vid 25.... Så nu är jag helt enkelt 25år! Hahaha!

Jag fick så fina grejer av mina nära och kära! Titta:

Uggle-halsbandet fick jag av Macke och Amy! <3
Det fina armbandet fick jag av svärmor och hennes man! :D Och så fick jag även denna av dom:

Iiiihhhh!! Roooosa hink! Sååå snygg! Måste.ha.häst.nuuuu

Nu har jag en massa muffins kvar från kalaset, så Jaaaa... Lika bra att frysa ner dom! :) Macke får säkert nåt sug i framtiden. Det tragiska är ju att jag inte kan äta dom själv.

Jag var och shoppade på loppis idag och hittade en myströja, ett linne, en festtopp och en klänning + tröja åt Amy. Det blev 11 euro. Skitbra!

Nej, nu sova! Jag kan inte skriva mer....ögonen går fast!

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards