Forever is only the beginning...

Alla inlägg under juni 2014

Av Nadja - 13 juni 2014 20:11

Oj vad beröm vi fick, Erica och jag. :) Barn och föräldrar tackade oss så mycket för lägret och dom hade haft jättekul! :D Så ännu en lyckad vecka på jobbet.
Nästa vecka skall vi skita ner oss.... Stallet skall storstädas...Ojoj! Det skall bli skönt att vila hjärnan från lektionshållande några veckor. Jag skulle vilja göra nåt nytt med stallet...typ måla om i café. Det skulle vara buskul! Tycker faktiskt inte om den där gula färgen som är där nu... Urk!

Nisse blev kollad av Micke idag och det är gaffelbandet som är skadat...kul.... Not! :( Precis vad vi inte ville ha.... Stackars Nisse. Nu får han vila iaf. Det kan han behöva.
Han kan få komma hem till mig och klippa gräs resten av sommaren. Hahaha! Och då måste Hokus ingå såklart! Höhö

Nej, nu skall jag sörja att min dumma ip-tv inte spelade in våra bästa år och tröstäta lite dadlar.

Och imorrn smäller det! :) :) Min allra käraste Petra kommer till holmen! Wiiieee!!

Älskade Nisse <3

Av Nadja - 12 juni 2014 22:40

Sista dagen i morgon... All min ork tog slut i onsdags...så länge orkade jag hålla ut....hahahaha!!
Nå...barnen är roliga och det är bra att dom har energi.

Idag åkte en ridskolehäst till de evigt gröna ängarna.... Danne... Men nu slipper han ha ont mer. Knasiga fullblod....

Nej, nu sova så man orkar med avslutningen imorrn...barnen är redan nervösa. Hehe

På lördag kommer Petra!!! Wohoooo!! :)

Av Nadja - 5 juni 2014 22:36

Alltså, det är lite tragiskt på ett sätt när det är sista veckan lektioner... I tisdags insåg jag att några av mina duktiga elever (som jag haft lääänge) skall sluta för dom skall börja skola på annan ort. Buhuuuu.....
Fick jättefina blommor i tisdags också. Mina grupper är bara såååå bäst!

Idag missade jag tyvärr att ha mina två grupper för jag behövdes på travet. Men jag satte ut lite roliga hästar/ponnisar på dom, så jag hoppas dom hade roligt iaf. :D

Imorrn sista dagen för fredags grupperna.... Vi hoppas på fint väder.

Imorrn skall jag även på middag till mamma. Min mormor kommer, så det blir trevligt. Lillebror har avslutning också... Shit, han slutar nian nu ju...hjääälp!!
Nu kom jag på ett litet problem också... Jag har inga kläder att sätta på mig imorrn... Jag går ju nästan alltid med ridkläder... Visst, jag har jeans och sånt, men inga sommarkläder. Fuck!
Jag får väl sätta på mig nån av klänningarna som hänger i garderoben.... Jo, du läste rätt. Jag äger klänningar... Såna som jag haft på bröllop....typ...

Ge mig lite pengar... Nån?

Bild från i onsdags... :)

Av Nadja - 2 juni 2014 21:16

Måndag idag. Jag gillar måndagar! :) Då får jag mocka i stallet och umgås med Nathalie! Wiiee!!
Idag har vi haft nöjda hästar, för dom har fått gå på gräs hela högen.
Sen cruisade jag traktorn till stan för den skall få nya harvpinnar...äntligen!!

Efter jobbet så satt jag och Amy på balkongen och tankade lite sol. :D
Det är riktigt trevligt med balkong måste jag säga... Tur att vi får det på huset också. :)
Nästa vecka skall vvs komma och fixa vattenledningarna till toan. Jeiii!!

Imorrn jobba kväll.... Sista veckan lektioner! Wohooo!! Sen blir det ett dagläger, två veckor bete...ett working equitation läger och sen SEMESTER!!

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards