Forever is only the beginning...

Alla inlägg under april 2014

Av Nadja - 8 april 2014 10:09

I söndags var det tävling hela dagen... Amy kom med och hängde med mig HELA långa dagen. Hon var så duktig!! Vi var där från 9.30 till 17.30 och inga sura miner alls! Älskade unge <3
När vi hade städat undan så ville hon ju såklart rida en stund, så Arrow fick ställa upp på 10min ponnyridning. Amy sken som en sol! :)

Av Nadja - 4 april 2014 21:52

Bra att jag upprepar saker hela tiden. Jag minns inte ens att jag bloggat om vissa saker redan? Bra där....

Av Nadja - 4 april 2014 21:49

En dag, på något sätt, kommer Karma ställa allt till rätta!!

Andas in genom näsan och ut genom munnen!

123456789 10!!!!!Etttvåtrefyrafemsexsjuåttaniotio!!!!

-------------------------------------
Idag känns det bättre än någonsin att det är fredag och HELG. Även om jag måste tillbringa större delen av helgen på jobbet så är det ändå skönt med helg då man gör lite andra saker.
Jag har äntligen fått rida igen och nu har jag ont i magmusklerna! :) Jag fick låna Nala av Cia och den där lilla fuxen fick mig nog att jobba. Turbon på hela tiden och ett bocksprång fick hon till också. Tant satt kvar, så ni behöver inte oroa er. :p
Nästa fredag är det Åsa-träning och jag skulle gärna sitta på Zijan en gång före. Gulle-hästen.
Egentligen har jag ingen motivation till nåt just nu, men det kanske kommer.
Just nu ser jag på tv...nåt pucko har opererat in en liten kamera på bakhuvet på sig själv. Han ville ha "ögon i nacken"....haha, vilket spån. Nej, nu skall jag kolla på hööks hemsida. Jag är i stort behov av nya ridbyxor och en ny väst. Japp japp

Av Nadja - 3 april 2014 23:02

Hmmm... Idag skippade jag boxercisen och åkte och red Nala istället. Cia är borttest så jag fick låna henne. :D
Hon var väääldigt okoncentrerad och pigg....hrmm... Men testade rida förvänd galopp idag och det gick finfint! :D Fick även till en helt suverän ökning i trav på utebanan. Helt perfekt i balans och hela jäkla långa diagonalen!! Wow... Jag är verkligen VÄRDELÖS på travökningar, så det var kul! :) Och jag kunde sitta ner! (hon är jättebekväm...haha)

Jag har en riktigt down-period just nu och det är inte kul... :( Men jaja...det är bara att fortsätta med livet.

Här får ni en bild på Hilda....älgen:

Fin pose där Hilda....hrmmm...

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards