Forever is only the beginning...

Alla inlägg under januari 2014

Av Nadja - 1 januari 2014 21:58

Jag fick precis just ett extremt behov av att åka till Sverige och shoppa!! Iiiihhhh! Jag behöver ett par nya jeans. Fortfarande. Och då måste man åka till Sverige...jo...absolut...

Jag hoppas att år 2014 blir skitbra. Min familj skall få vara friska och lyckliga och jag önskar verkligen att vi kan flytta in i huset under detta året. Det kommer iaf att bli ett spännande år på ett eller annat sätt. :)

Imorrn börjar vanliga lektionerna igen. Jag är inte riktigt laddad inför det, men det blir nog bra... Jag har inte hunnit med en enda lektionsplanering som vanligt, men jag har lite nya idéer på g.
Jag är även hästvakt 4 dagar åt Nala. Jeeeeeiiii, jag får riiiida! Äntligen!

Nu blir det tidigt i säng. God Natt

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards