Forever is only the beginning...

Alla inlägg under juni 2013

Av Nadja - 3 juni 2013 23:57

OMG! Vad ska jag baka?
Nåt nyttigt... Finns inget nyttigt...gahh! Panik, andas...
Ähmm...kanske jag kan bjuda på en...morot?
Nej, baka ska jag. Fast äta får jag ju inte. Hmm... Smörgåstårta skulle jag vilja göra, men med risk för att den inte blir god så avstår jag nog. På lillebrors konfirmation skall mamma och jag försöka fixa till en smörgåstårta dock... Haha! Kommer att bli suveränt...not.

Om ni känner er rika så är detta saker Amy vill ha:
* en ponny
* en tunn sommarjacka
* en rutchkana
* lakan, påslakan, dynvar
* en större kudde, nu snor hon min varje natt....
* eget rum
* Kläääääder

I natt fick förresten Carro bäbis! En till flicka! :P Grattis!
Heey...idag var jag duktig och ringde rådgivningen iaf...2-årskoll den 12:e! Undrar vad Fisen väger nu?

Av Nadja - 3 juni 2013 23:40

Idag avslutades måndagslektionerna för denna termin! Jag fick en fin blomma av sista gruppen och tyvärr fick jag också ta farväl av en ryttare som ska flytta tillbaka till Sverige. Det är lite jobbigt att ta farväl av duktiga ryttare..... :(
Annars var det hoppning första lektionen..."bara" 3st fick smaka på sanden...ähum... Men annars gick det bra...hahaha!
Hoppspecialen fick hoppa i terrängen.... Hästarna i chock, men alla överlevde! :P
Sista gruppen hade caprilli...jag är totalt värdelös på det, men det gick fint. Jag fick också pussa på Madame! <3
Imorrn är det tisdag (och inte torsdag Nadja!!) och jag jobbar stall med Nathalie! Wihuuu... På tal om Nathalie, så var vi och shoppade idag. Jag fick hem 2 sportbh och 3 linnen. Och allt gick i denna vackra färgkombo:

Av Nadja - 2 juni 2013 13:10

Det här påminner ju om när jag var inne på BB och födde barn. Det var såååå varmt... Jag har nog aldrig svettats så mycket som då.
Men idag satte jag upp myggnät för sovrumsfönstret. Äntligen! Så nu kan fönstret vara öppet på natten.
Nästa sommar tänker jag INTE bo här.

I förrgår jobbade jag på travet som vanligt. Det var trevligt... Carro hade inte kläckt ännu, så hon var också där som tur var. :) Hehe.
Fina Ghost var också med, men han sprang inge bra denna gång. Pia sa att han bara passade i slutet. Banan var hård också så det var många hästar som inte gillade den.

Imorgon börjar sista veckan lektioner. Det blir bara busiga lektioner nu och imorrn ska jag bygga en bana med lite olika hinder runt anläggningen och i hagarna. Måste skissa lite....hihi!
Hästarna går på gräs hela dagen, så dom är nöjda iaf...

Av Nadja - 1 juni 2013 13:11

Äntligen har dom fått den goda müslin till sparhallen! :D
Paulúns knapriga müsli...nom nom. Och bäst av allt: Inget tillsatt socker!!! :D Fanns i en hel massa smaker. Härligt!

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards