Forever is only the beginning...

Alla inlägg under maj 2013

Av Nadja - 5 maj 2013 21:56

Idag gjorde vi om Amys säng... från att ha varit spjälsäng med två höga sidor så har vi nu tagit bort ena sidan och satt dit en kant bara. Så det blir som en riktig säng som hon kan kliva in och ut ur själv. Nattningen tog lite längre, men det var ju lite ovant för henne. Hon försökte skylla på allt... hon sku på pottan, ha mat, törstig osv... Hon somnade snällt till slut. Det blir nog bra till slut. Jag önskar bara att hon kunde få eget rum, men det får vänta tills vi kommer in i huset...Hon är iaf jätteduktig och går själv till pottan när hon är nödig! Vissa dagar är hon torr från morgon till kväll! :)Ughhh.. Imorrn är det jobb igen.

Av Nadja - 4 maj 2013 23:13

Jobbade på travet hela kvällen igår...det var trevligt att träffa lite folk igen. Och klappa lite på Carros mage...hihi... Snart kommer bääääbis ut! :)
Och så pussade jag på världens gulligaste travare såklart. Twilight Ghost <3

Av Nadja - 1 maj 2013 18:03

Stillat mitt shoppingbehov idag... Det blev en tur till maxinge igen (med syster) och jag shoppade en del kläder till Amy och faktiskt ett plagg till mig själv som jag ska ha nästa helg när vi ska ut. Jeeii...
Sen måsta vi ju till lekplaneten och köpa en kramis åt Amy förstås.
Fikade på BagelBee och sen hem!

Vet ni... Det börjar bli grönt ute...

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards