Forever is only the beginning...

Alla inlägg under april 2013

Av Nadja - 7 april 2013 23:13

Här kommer lite onödigt vetande om mig:
- Jag älskar att tvätta mitt hår...jag älskar känslan av nytvättat hår. Jag tvättar mitt hår varje dag! (okej, ibland kan det gå en dag mellan....)
- En dag ska jag se en späckhuggare i verkligheten! Dom är helt underbart vackra!
- Jag tycker INTE om färgen blå! Förutom himlens och havets blåa färg då förstås!
- Jag älskar färgen rosa....men det tragiska är att jag inte alls passar i det. Jag hade massor med rosa kläder när jag var liten! :) Jag hade rosa och syster hade blått. Vem är mest tjejig nu tror ni? Hahahahahahahaha!!
- När jag var liten så fick vi en ny matta och jag vågade inte gå på den! haha!
- Min favorit hästras är Connemara.
- Jag har tävlat i Sverige i både dressyr och hoppning....och vunnit! :D
- Jag tycker trav är kul, men jag skulle aldrig någonsin våga köra lopp!
- Jag spottar alltid 3 ggr över axeln om en svart katt korsar min väg.

Av Nadja - 6 april 2013 15:24

Och det bästa är att jag trodde det var söndag idag....vilket innebär att man har en hel dag till att vara ledig. :)
Idag har jag och Amy varit till stan...vi hämtade upp min syster och sen åkte vi på loppis! Jag köpte en yllehalare åt Amy. Blir perfekt under skalhalaren sen när hon ska va ute. :D
Nu sover hon, men jag måste väcka henne snart, så hon somnar sen ikväll nån gång också. Och så ska vi åka till Aftonsol och titta på när Nathalie rider för Ubbe! :)

Av Nadja - 5 april 2013 20:23

HÖHÖHÖ....

Av Nadja - 4 april 2013 21:22

Att rida underbara Zijan! <3
Idag red jag honom en sväng och han va såååå gullig så! :P Jag kände att ridhuset var det mest tråkiga och instängda stället att hålla till i, så jag red på utebanan. Det gick riktigt bra! Han var mycket mjukare och mer följsam än sist jag red honom...och då har han stått i typ 4 veckor. Hmmm... Bra att han vilar sig i form...höhö!
Och om en vecka har all snö smält bort från utebanan om vädret fortsätter vara såhär underbart! :) Nu går vi nämligen in i min favorit-årstid! VÅÅÅR!

Nu i veckan blev vi ägare till en traktor också.... :) Se där liksom....var är nu dom där hästarna som ska stå på gården? Hmmm....

Av Nadja - 3 april 2013 12:54

Ja, visst är det underbart att komma till stallet efter en helg och mötas av detta!!!? Vad är det som är så jävla svårt att förstå? Hästarna ska INTE behöva sova på golvet! Här ställer dom upp och springer runt, dag ut och dag in, med en massa ryttare på ryggen....och så tackar vi dom på detta sätt??

KÖR IN SPÅN!! Hur svårt kan det vara? :(

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards