Forever is only the beginning...

Alla inlägg under mars 2013

Av Nadja - 1 mars 2013 21:54

Jag vet inte varför, men helgen är väldigt välkommen! :D
Jag har inte nåt speciellt inbokat förutom Jepa-träningen och huset.... Men däremot skulle den här lägenheten behöva städas... Nån frivillig?
Usch, jag är nog ingen hemmafru iaf, eftersom jag är helt värdelös på att städa...
Jag kan laga mat, men det är nog allt.

Nej, jag borde bo i ett stall...där är det kul att städa iaf.
Jag ser verkligen fram emot att inreda stall och sadelkammare! Hihi! Nån snygg hylla för schabraken, och snygga tränshängare...humm... Sen nån smart lösning för alla täcken...humm.... Måste googla på smarta idéer. Har ni nåt tips på nån bra grej? Eller nåt man INTE ska ha....?
Berätta för mig!!
Åhhh... Jag vill bara börja med stallet nuuuu! Jag vill ha häst igen! :)

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards