Forever is only the beginning...

Alla inlägg under februari 2013

Av Nadja - 14 februari 2013 22:09

Såg nu att det jag försökte ladda upp i morse inte fungerade....men här kommer det ist...

Av Nadja - 14 februari 2013 22:05

Du hade din chans, men nää.... Lycka till i framtiden då. Hahahaha!!
_____________________
Idag är det alla hjärtans dag... Jag fick rida mitt hjärta Zijan på uteritt. <3 Han var fjollig, men söt. Haha!
Om några veckor är det dags för dressyrträning för Mia Söderberg... Då har jag Zijan och jag måste rida honom fler gånger så jag lär mig hur han fungerar.
Jag skulle gärna rida nån annan också, bara för att det är så himla kul att rida!! Iiihhh! Jag skulle vilja vara med i ÅM dressyr på nån (INTE Zijan...jag kan inte sitta ner på honom.....HAHAHAHAHA!!) Men typ Alice... Det skulle va skitkul. :D

Jag fick finaste alla hjärtans dag presenten av min gåbbe idag. En ostbågspåse!!!! <3<3<3

Av Nadja - 14 februari 2013 07:31

HAHA.... :)

Av Nadja - 14 februari 2013 07:30

HAHA....

Av Nadja - 14 februari 2013 07:29

HAHA....

Av Nadja - 12 februari 2013 23:09

Amy håller på att få typ 3 nya tänder på en gång. Och två av dom är "huggtänderna"....haha...vad kallar man dom? Hörntänder? Nåja, dom där spetsiga iaf.... Det kan inte vara allt för skönt. Blä! Hon sover lite oroligt och brukar vakna och vara ledsen...mammas hjärta! <3
Jag fyllde även i blanketten för barnomsorg idag....med lite lätt ångest och panik! Inte fan vill jag lämna min älskade lilla fis i händerna på några främlingar flera timmar om dagen...usch usch usch! Tur att det är några månader ännu tills det är dags. :( Åååååångest!!!

Av Nadja - 10 februari 2013 21:16

Fick rida den där urgulliga pållehästen igår.... <3 Man kan inte bli annat än glad på hans rygg.

Av Nadja - 10 februari 2013 21:09

Idag for jag och Amy till Aftonsol och kollade på hoppträning. Ibland förstår jag inte hur jag kunde hoppa så högt förut....herregud... Men samtidigt saknar jag den där kicken man får....suget i magen liksom! :P Fast den enda som jag skulle vilja hoppa med nu är Karat. Älskade häst...tyvärr går ju inte det så bra. :(
Däremot känns det bra att jag satsar lite mer på markarbete och teknik än på höjdhoppning på min hoppspecial...det skulle många fler behöva. Träna upp hästens smidighet och styrka så att den tex orkar rätta sig om den kommer lite fel. Och även träna upp ryttarnas rytmkänsla. Just nu har jag galoppbommar som tema för att Blä effektivisera hästarnas galopp och för att träna ryttarnas avståndskänsla och känsla för galopptempo.

Ja, iallafall....jag vart impad över tjejen som hoppade Bon-Bon....hjälp! Jag skulle ha dött för längesen.

Vi gick och hälsade på Madame också, men alla hennes hagkompisar tryckte vid grinden och ville pussas så jag fick inte pussa på henne...hon stod och åt ist....

Nu sitter jag här och har shoppingbehov igen... Det är ju tur att min kära syster fått jobb på HM!!!! Grattis igen syster! :)

Amy ska hjälpa till med disken hela tiden...Ojoj...det tar väldigt lång tid och det blir väldigt blött.....

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards