Forever is only the beginning...

Alla inlägg under februari 2013

Av Nadja - 21 februari 2013 08:22

SUUUUCK....varför ska allt kosta så mycket?
Idag ska jag hämta Mondeon som varit på service...510? kostade det. Hipp hurra. Nu i mars ska jag betala rat två av lantmäteriets räkning....450?....hurra!
Det är så roooooligt.

Av Nadja - 20 februari 2013 23:05

AMY! Amy är meningen med mitt liv iaf...min älskade gullunge!! <3

Av Nadja - 17 februari 2013 20:05

Världens bästa Stockmossens Kate har lämnat jordelivet! Vila i frid älskade häst!
Hälsa Santo, Ante och alla andra underbara hästar som nu galopperar på de evigt gröna ängarna.

Av Nadja - 17 februari 2013 18:49

Varför ens försöka göra göra runda semlor/bullar när det ändå blir såhär. Så Nadja, nästa gång gör du helt enkelt limpor av det....okej? Höhö!

Av Nadja - 16 februari 2013 20:50

Ikväll sätt jag och lipade till Bones....hon födde dottern i ett stall... Hmm...? Tidigare i veckan så kollade jag på en unge i minuten och lipade då också.
Man måste nog ha fött barn för att inse den fantastiska känslan.... Och varje gång jag ser en förlossning så kommer minnena tillbaka! Det var helt sjukt fantastiskt att föda barn, jag bara säger det! :D
Och det mest fantastiska var att det blev precis som jag ville....hela förlossningen liksom. Ja, förutom att det var en miljon gånger mer magiskt och smärtsamt än jag trodde....hahahaha. Och ändå vill man göra det igen! Men inte ännu..... Så börja inte tro nåt nu...
Tur att jag har 2 vänner som ska föda i sommar så jag får snusa bäbis! :D Iiiihhhh

Av Nadja - 16 februari 2013 13:27

Jag har just varit och ridit finaste Madame i stooooort ridhus! :) Hon var lika gull som alltid! :D
Provade nya sadlar och vilken enorm skillnad det kan vara på dom. Dom sitter i princip likadant på hästen, men hästen går sååå mycket mer avslappnad i den ena sadeln. :) Tur att det var den som var bekvämast också.Hehe :)
Nu måste jag duscha ifall det intresserar er...nähä....inte det...jaja.

Av Nadja - 15 februari 2013 22:24

Äntligen helg. Jag har längtat! Jobbveckan har känts längre än någonsin... Blöh.. Idag har det varit jag och traktorn igen.... Jag hade noll inspiration att harva (ja, man måste faktiskt ha inspiration för att det ska gå bra...hahaha) så jag vet inte riktigt om jag blev nöjd...känns lite lönlöst att harva när det bara klagas ändå. Lite less jo....
Sen hade jag en halvtimme över att byta stigläder på sadlarna och insåg att det inte finns nya stigläder. Nå, Zijan fick nya för hans var jättetunna såg jag igår när jag red honom.
Ni kan anteckna det om ni vill..... Höhö...

Jaaa...efter jobbet så åkte jag till huset och drevade vidare. Nu är vi halvvägs! :D

Imorrn ska jag rida Madame igen! Tjohoo!! :D God Natt med er.

Av Nadja - 15 februari 2013 22:10

Men till vad? Hahaha.... Jag var sååå nära att köpa denna underbara idag, men jag kom inte på nåt vettigt att använda den till... Skulle jag haft häst så skulle det vara en perfekt ryktlåda. :) Finns på Sparhallen!

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards