Forever is only the beginning...

Alla inlägg under januari 2013

Av Nadja - 6 januari 2013 11:52

Hade morgonstall och passade på att rida ut i det vackra vädret. Madame verkade njuta av ridturen och det gjorde jag också. :D

Av Nadja - 4 januari 2013 23:10

Asså titta nu vad söt man kan va... :P
Madame efter vår uteritt idag... Naaaw

Av Nadja - 2 januari 2013 23:57

Asså, dom är för ljuvliga mina 4-benta vänner... <3

Av Nadja - 1 januari 2013 22:44

Jag vet redan vad min blivande häst ska ha för utrustning....hahaha! Stackars häst...har inget att säga till om.
Jag såg just en skitsnygg skimmel på tv....den vill jag ha. Okej?
Den kommer att passa i alla grejer jag ska köpa.... Jag lovar!! :D

Av Nadja - 1 januari 2013 12:26

Jag ångrar väldigt sällan saker jag gjort. Jag hjälper gärna människor, bara jag kan.
Jag ångrar inte att jag hjälpt folk. Det enda jag ångrar är jag hjälpt FEL personer. Jag har slösat pengar, tid arbetskraft och energi på personer som i slutändan ändå inte bryr sig. Jag önskar att jag kunde ha slösat allt det där på personer som uppskattar min hjälp istället.

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards