Forever is only the beginning...

Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

JOHN BLUND?

Av Nadja - 12 januari 2013 00:00

Jag är banne mig inte trött på kvällarna mer.... Kan sitta uppe till halv två utan att ens känna mig sömnig. Suuuuuck! Jag som älskar att sova och jag har aldrig haft problem med sömnen.... Jag ska prova vända håll i sängen, för när jag låg åt andra hållet så hade jag inga problem med sömnen. Däremot vaknade jag med halsont varje morgon (drag från fönstret). Jag ligger säkert mitt i nåt energifält med huvudet som det är nu. Nix, dags att vända.

Idag blev en av mina vänner och gamla kollega, mamma till en pojke! Iiihhh! <3 Gulleeeee

Har för övrigt kollat in Ikeas hemsida och är bra sugen på att släpa hem en malm byrå....en med tre lådor. Hmm...
Och så vill jag till hööks och köpa hjälm! Och till babyproffsen och kolla på barnstol. Och HM och Lindex och ÖB och nightmarestore.....och och....Gaaah! Jag blir fattig!

Nääh... Nu sova...försöka iaf...

Suuuuuck....låt vårt hus bli klart snart. Jag vill in nuuuu!

Bild på Gullungen när hon rider!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja - 14 juni 2017 22:21

* Alla jävla insekter * Alla jävla myggbett * Det blir ju aldrig mörkt så att ungarna somnar normal tid * Brännässlor * Måste solen värma så mycket? * Ormar * Vattnet i kranen blir ju aldrig kallt * När man har varmt så kan man inte ta av si...

Av Nadja - 20 maj 2017 10:28

En massa dyra grejer....håhå... och lite annat... * En grästrimmer (jag behöver verkligen en så att jag kan få bort gräs under eltråden och sånt) * En svets (jag behöver svetsa en massa till mitt stall) * Brödrost (den vi har nu är typ 15 år gam...

Av Nadja - 19 mars 2017 22:58

Snart snart! Nu får våren gärna komma. Snart är det april och då är det vår på riktigt!! :) Jag var på långritt med E förra lördagen och jag fick äntligen sitta på Arrow ...

Av Nadja - 24 februari 2017 14:33

Jag har varit så icke sportig som det går. Hähä... Eller ja, idag ansträngde jag några muskler eftersom jag mockade två boxar. Det ni!! Idag är det fredag och jag funderar på vad man ska ha för fredagsmys... det enda jag är sugen på är chips. Inte b...

Av Nadja - 15 februari 2017 15:20

....till ett annat land. Och bara börja om. Slippa allt och alla och skaffa nya bekantskap. Och framförallt....starta eget! :) Bo nånstans på landet bland lummiga skogar och gröna kullar. Yes. Spela på lotto nu bara! Tillbaka till verkligheten....

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards