Forever is only the beginning...

Alla inlägg under september 2012

Av Nadja - 10 september 2012 22:45

Jag är omringad av så många underbara människor så jag nästan blir rörd. Jag har fått massor med beröm bara dom senaste dagarna så att jag nästan känner mig bortskämd! :D Iiiihhhh!!!
Så tack! :)

Av Nadja - 9 september 2012 22:07

Hejjjj
Idag steg jag upp ohyggligt tidigt. Jag skulle iväg på uppdrag; hjälpa Nathalie på tävlingen!! :) Åkte till stan till kl 7.30 och därifrån till N's ponihest. Vi borsta, knoppa man och lastade. Sen till sleipner och där skuttade N och N igenom dressyrprogrammet och blev godkända.Jippiiii Sen lasta i poni igen och hem. Jag åkte vidare till en kompis och hennes häst för att hjälpa henne. Och sen handla och sen hem. Intressant dag va? Ni kan anteckna om ni vill....
For till huset en sväng och nån har stuckit ner en massa pinnar i vår gräsmatta och i blivande hagen!!?? Jag gissar att dom markerat ut någe jäkla fjärilsgrejs för jag såg förra veckan en bil som hade en lapp att dom är ute och redogör för nån fjärils utbredninga tjottahejti!? Men asså, FÅR man bara gå in på nån annans gård och sätta upp en massa pinnar? Kul när vi ska klippa gräset sen och ska plocka bort en jävla massa pinnar först.... Spååån

På tal om inget....Jag måste bara berätta att Fisen sov 14 timmar i natt... Hahahahaha. Tummen upp!


Bild på Natinns man....tennisbollarna!!!

Av Nadja - 9 september 2012 21:54

Ibland undrar jag faktiskt om vissa personer har alla indianer i kanoten??

Av Nadja - 6 september 2012 23:06

Happyface nr 1 är jag nu....tihihi!

Idag har jag jobbat. Japp! Och jag är liksom i nåt sorts lyckorus eftersom mina grupper är såååå himla härliga. Det är så kul att hålla lektion igen. Buskul!!!
Och inget slår berömmet man får utifrån! Man blir så glad! :D Däremot förstår jag inte hur folk hinner med allt? När man slutar jobba kl 17 och så har man lite ärenden och vips är klockan kväll och Fisen ska i säng. Öhm? Inte många timmar man får pussa på henne... :( Och så har andra människor en massa hobbyer och aktiviteter....NÄR i hela friden hinner dom umgås med sina barn? Jag fattar inte.... :(
Nåja... Idag var Fisen, gummor Nathalie och jag till bila ab. Jag shoppade stallkängor! :D 10% rabatt. Japp japp... Eller det kallas arbetskläder...hehe! Men allvarligt så skulle det inte fungera med mina nuvarande kängor särskilt länge...dom har hååål i sig. Buhuuu
Nej, god natt hörni...sweet dreams

Av Nadja - 5 september 2012 22:55

Är det bara jag som irriterar mig på att dom springer (attackerar) i breaking dawn part 2 trailern?? I boken gör dom ingen attack mot volturi.... Dom står still. Så det så. Nog har man problem alltid.

Jahapp, jag har då jobbat hela veckan...eller asså 3 dagar då. Känns som hundra minst. Jag har ont i halsen och att skrika i tre timmar på komposten banan var ingen bra idé.... Blä!
Imorrn är det två timmar till att skrika. Och på fredag två till. Tror ni min röst kommer att hålla? Nääj...

Av Nadja - 2 september 2012 17:08

Nu köpte jag just en halare till. Hmmmm.... Och så fick Amy ett par rosa ytterbyxor från kappahl också. Så nu måste jag skärpa mig och inte köpa någe mer vinterkläder åt henne. Hehehe...

Igår hjälpte jag Gisse med hennes häst. Det gick finfint för dom. Jag önskar man kunde ha privatlektioner med alla elever.... Det är hårt jobb att ha lektion för 7st samtidigt och alla skall känna att dom fått hjälp. En timme går väldigt fort kan jag säga och många ekipage behöver få hjälp vid varje varje steg för att hitta knapparna, men det fungerar ju tyvärr inte på ridskola. :( Själv skulle jag också vilja lägga ner mer tid på markarbete och samarbete mellan häst och ryttare innan man plockar fram hinder, men näää... "Kursplanen" är tyvärr upplagd på ett visst sätt.... Åååhh, det är så mycket jag vill förbättra och utveckla... Göra nåt nytt liksom... Känns som om man kör i samma spår hela tiden.

Imorgon börjar jag alltså jobba igen. Kommer väl att ha i nerverna efter första dagen eftersom jag just INTE HAR makten att förändra saker och ting.... Blöh! Just go with the flow... Vilket är skittråkigt ju!

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards