Forever is only the beginning...

Alla inlägg under juni 2012

Av Nadja - 1 juni 2012 21:34

Nu har vi äntligen satt igång med husrenoveringen igen. Jag har ju ritat på datorn hur köket ska se ut och idag satte vi ut tejp i hela köket för att få ett hum om hur det ska bli... och ändra sig om det blir katastrof.

Amy var med och hon är nog världens snällaste unge...hon finner sig i det mesta! Jag gav henne en målartejprulle och hon roade sig med den medan vi måttade och fixade.   Lättroad liten sak...

Sen när vi åkte hem så sitter hon och tittar ut genom fönstret i bilen och sjunger lite för sig själv och pillar på nån leksak! När vi nästan var hemma så orkade hon inte vara vaken längre och somnade.... lilla hjärtat mitt! Inget gnäll... hon gnäller i princip aldrig. Sen kommer man hem och ger henne lite gröt halvt sovande och sen lägger man henne i sin säng och pussar henne godnatt och så sätter jag mig vid datorn och hon somnar själv efter att hon har lekt lite med sin trasa och kramis.... Jag har nog världen bästa unge... det är bara så... och såhär har hon varit från födseln. Helt okomplicerad. Sen att hon röjer, busar och är alldeles vild nonstop hela dagarna är en annan sak... men hon är iallafall glad hela tiden så det gör absolut ingenting alls. Hon sover max 2,5 timmar under hela dagen, men sen sover hon ju 13 timmars nätter också!   

Nästa unge lär väl bli tvärtom då eller?? Tror jag väntar lite med en till....   


Nej, nu måste jag hitta någe snyggt kök.... Ikea har tydligen slutat sälja det vi ville ha... hrrmmppff... Men jag har hittat en massa andra fina... plus att vår granne vid huset säljer kök och skulle ge oss bra pris! HAHA! Skitbra!

Å så va det badrum också.... hmm.... bäst att sätta igång.

Snart kan jag börja fota igen från renoveringen...bara det börjar hända grejer så man ser skillnaden.

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards