Forever is only the beginning...

Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

Fullt upp

Av Nadja - 20 juni 2012 22:19

Assååå.... hur hann jag med mitt liv innan!?
Och hur skall jag hinna med mitt liv sen när jag börjar jobba!? Hmmmm....

Jaja, man får lov att hinna bara.   

Nu i månadsskiftet kommer vi att flytta... tyvärr inte till huset ännu, men till en fin lägenhet alldeles i närheten. På så sätt blir det lättare att renovera och Macke får träffa Amy lite oftare eftersom vi kan promenera dit när vi vill. Och vi får bekanta oss med byn lite tidigare. Förhoppningsvis  tar inte renoveringen allt för länge så vi kommer in i vårt hus så fort som möjligt.


Ni har inte fått en gnäll-lista på länge, så här kommer en... jag vet att ni har längtat!!!


- Alla ungar som använder sån där jävla tuta på fotbollsmatcherna borde få en tuta uppkörd i arslet.

- Snart ställer jag mig med strålkastare och kikare och glor in till min granne om han inte slutar glo in genom vårt fönster.

- Idioter som inte har nån aning om hur det är att vara gravid kan dra åt helvete och sluta snacka illa om sånt dom absolut inte har upplevt själva. Skaffa lite mer livserfarenhet och VÄX UPP innan du öppnar käften igen. Hoppas du aldrig någonsin kan få barn!

- Sopa rent framför egen dörr innan du anklagar nån annan för tex dålig klädstil, ful frisyr eller liknande. Du är inte särskilt snygg själv.

- Åland borde skaffa strängare bilskolelärare.... för inte ens hälften av ålänningarna kan köra bil! Jag ska starta en blogg om alla värdelösa förare på Åland...

- VARFÖR finns inte Hööks eller IKEA på Åland!??! VA!?


Såja, nu har jag fått avreagera mig lite!   

God Natt


 
 
Susy

Susy

21 juni 2012 15:54

Åh härligt att ni får flytta ut på landet nu redan :)
På tal om dåliga bilförare så funderade jag starkt på att tvärnita och ställa mig tvärsöver vägen vid en sån där "Håll avståndet"-skylt och peka menande på den åt bilen bakom mej idag på väg hem! Jag blir så galen på alla dessa rövslickare! Kör om ifall du har så himla bråttom!

http://susyfunderarvidare.blogplatsen.se

Nadja

25 juni 2012 22:15

Jaaa... Jag röstar på att du gör det nästa gång!!!! :)

 
Ingen bild

Nathalie

21 juni 2012 21:02

YESSS! Äntligen en gnäll lista!! :D

 
Jessica

Jessica

21 juni 2012 23:46

Du borde införa sån därn gnäll-lista 1 gång i veckan, hur kul som helst att läsa dom :) och det när med att ungarna själva borde få en tuta uppkörd i baken, det var roligt det haha x'D trodde jag skulle kissa på mig haha ;D

http://www.jessicasjolander.blogg.se

Nadja

25 juni 2012 22:16

Hahahaha! Jag skall försöka gnälla lite oftare då! Fniss...

 
Ingen bild

J

3 juli 2012 01:50

Alltså helt ärligt Nadja, den där nivån är så jävla låg. Det är enligt mig inte okej att pika så fult som du gör, för jag tror de flesta vet vem du riktar det mot. Ok att det är din blogg, men den är liksom öppen så att alla kan se. Riktigt ful stil.

Nadja

7 juli 2012 10:56

Vem riktar jag det mot? Själv vet jag inte eftersom jag alltid skriver allmänt om vad jag tycker. Min blogg är ju som sagt inte menad som en allmän faktasida, utan här skriver jag exakt vad jag tycker och tänker och en åsikt är aldrig fel. Den dagen jag skriver ut namn så får ni smälla mig på fingrarna. Det finns väl hur många hästmänniskor som helst och om du tror att jag menar just DIG eller nån annan du känner så råkar kanske bara min text passa in på er.... Sen är det upp till läsaren att ta åt sig eller ej.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja - 14 juni 2017 22:21

* Alla jävla insekter * Alla jävla myggbett * Det blir ju aldrig mörkt så att ungarna somnar normal tid * Brännässlor * Måste solen värma så mycket? * Ormar * Vattnet i kranen blir ju aldrig kallt * När man har varmt så kan man inte ta av si...

Av Nadja - 20 maj 2017 10:28

En massa dyra grejer....håhå... och lite annat... * En grästrimmer (jag behöver verkligen en så att jag kan få bort gräs under eltråden och sånt) * En svets (jag behöver svetsa en massa till mitt stall) * Brödrost (den vi har nu är typ 15 år gam...

Av Nadja - 19 mars 2017 22:58

Snart snart! Nu får våren gärna komma. Snart är det april och då är det vår på riktigt!! :) Jag var på långritt med E förra lördagen och jag fick äntligen sitta på Arrow ...

Av Nadja - 24 februari 2017 14:33

Jag har varit så icke sportig som det går. Hähä... Eller ja, idag ansträngde jag några muskler eftersom jag mockade två boxar. Det ni!! Idag är det fredag och jag funderar på vad man ska ha för fredagsmys... det enda jag är sugen på är chips. Inte b...

Av Nadja - 15 februari 2017 15:20

....till ett annat land. Och bara börja om. Slippa allt och alla och skaffa nya bekantskap. Och framförallt....starta eget! :) Bo nånstans på landet bland lummiga skogar och gröna kullar. Yes. Spela på lotto nu bara! Tillbaka till verkligheten....

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards