Forever is only the beginning...

Alla inlägg under mars 2012

Av Nadja - 1 mars 2012 21:59

Vi har ju varit på jakt efter en bilstol till Amy.... Jag har kollat på nätet och läst om en massa olika stolar och det är en djungel... håhå...
Och så idag... jag klickar in mig på marknaden och vips... där säljs exakt den stolen jag vill ha!! Maxi Cosi Mobi! Tog kontakt med säljaren och den var inte såld ännu! Jeeeiii!!
Så imorgon köper vi den! Jeeeii... Så då är 1 stol köpt... nu behöver vi typ bara 2 till... HAHAHAHA! Amy kommer inte att vara på dagis till en början utan privat vård och det innebär att det alltid är olika personer som hämtar henne, (jag, Macke, mormor, farmor) osv...alltså med olika bilar... så lika bra att ha en stol i varje bil.


Och så fick jag reda på en annan helt underbar sak idag. Jag kan inte berätta vad det är ännu eftersom det inte är helt klart ännu..... men jag lovar att göra det sen när jag vet! En dröm som blir sann....    


   Kolla här förresten...denna bild är tagen 10 mars förra året! Hoppas våren kommer lika tidigt i år, men dom har ju tyvärr lovat både kallt och snö nästa vecka. Och hård vind... kul... NOT!

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards