Forever is only the beginning...

Alla inlägg under februari 2012

Av Nadja - 19 februari 2012 10:06

Jag har ingen häst för tillfället, men ofta sitter jag på hemsidorna och drömmer om vad jag
skall köpa till min häst! Hihihi....
Jag reagerade på att schabraken blivit så fula på sistone....
inge fel på nya färger och sånt, men formen....
Såhär föredrar jag att ett schabrak ser ut. Detta är från Hööks.


Formsytt och med 90 graders hörn nertill. Och SMÅ rutor! Me like!

Av Nadja - 18 februari 2012 22:37

Jag som trodde att hästmänniskor var speciella.... men hundmänniskor är nog snäppet värre. Jisses........
Jo, det existerar faktiskt annat i världen än era hundar! Okej?

Men ifall ni undrar så är Gizmo bäst. HAHA!

   

Av Nadja - 18 februari 2012 18:03

Idag var jag på barbackatur på Gibbs!  

Nathalie & Natinn och M & Stjärna var också med ! 


 

Finns det nåt mysigare än en Nordsvensk breda, varma rygg?

Av Nadja - 17 februari 2012 10:54



Detta skrevs ut på facebook.... kul för den som tvingats avliva sin katt.... ge den stackars kattägaren ÄNNU mer dåligt samvete bara....   Tycker det här var ett slag under bältet. 
Och jo, man borde ju försäkra sitt djur, men det är inte alla som gör det.... för den skull behöver man inte göra det ännu värre. Gjort är gjort och jag tror nog denna kattägare försäkrar sin nästa katt. OKEJ!?


Har ni era katter försäkrade? 
   

Av Nadja - 16 februari 2012 20:34

Assåå.... jag vet inte vad Amy sysslar med nu för tiden... ingenting går enligt våra vanliga rutiner mer! HAHA! Men hon sover ju 12-timmars nätter så jag skall absolut inte klaga.

Men dom här sovstunderna hon har på dagarna.... jaa... förut visste jag att hon ville sova ganska exakt 2 timmar efter vi stigit upp... men nu kan det går allt mellan 2 till 4 timmar. Hon sov alltid ganska exakt en timme också, men nu är det från 30min till 2 timmar!?

Samma på eftermiddagen.... helt knasiga tider nu för tiden och ibland bara 20 min och här om dagen blev det 2 timmar.... öh... ja.... bara att hänga med i hennes rytm.

Idag var vi till Hammarland och hämtade Amys nya gåstol!!!!   Vi stannade där en bra stund och lekte med Sara och det var en trött liten Amy jag hade sen!   Bra med aktivering. HAHA!

Hon lekte med sin nya stol hela kvällen och sen somnade hon på 2 sekunder. Prima!  

Hennes mor är också trött känner jag. Kanske borde gå till kojs jag med. *gäsp*


Av Nadja - 15 februari 2012 15:44

Jag tänkte att mitt stall skulle se ut ungefär såhär:



Okej??

(bild från http://www.fremtiden-staldinventar.dk

Av Nadja - 15 februari 2012 12:09

Haha... bara för att jag VET att ni älskar att läsa sånt här:


* När folk tror att "NH" och "frihetsdressyr" är nåt hokus-pokus-fenomen. Hört talas om sunt förnuft och hästvett? 
* När mina grannar inte kan parkera

* När det är plusgrader på vintern. Ska det va snö och vinter så ska det va KALLT! Okej?

* När jag inte har pengar och skulle behöva handla en massa

* Att det ska ta 9 månader tills Breaking Dawn 2 kommer. Jag hinner ju bli gravid och föda barn innan dess! HAHAHAHA! 

* Att hälften av er nu trodde att jag planerar att bli gravid...HAHAHA!

* Att dom håller på att borra bergsvärme till vår radhuslänga och det är stora lastbilar och grejer ÖVERALLT

* Att det låter för jävligt när dom borrar

* Att jag skulle behöva en ny soffa, köksbord, stolar, tvättmaskin, boxinredning, staketstolpar, eltråd, elaggregat osv FÖRUTOM allt som behövs för att renovera huset. Great!

* Att vår underbara Mondeo är världsbäst, men V6:an är rätt så törstig och besin är DYRT!

* Att jag stavar fel hela tiden....

* Att folk orkar klaga på att jag klagar
* Att jag hade en massa jag skulle klaga på, men nu har jag glömt det. 

Av Nadja - 14 februari 2012 22:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards