Forever is only the beginning...

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Besök

Av Nadja - 1 februari 2012 11:24

Har just varit till jobbet och hälsat på. Vi skall beställa nya personaljackor så jag var och provade ut en... dom var fina... det blir en sån här! Svart såklart... för jag är ju så färgglad! HAHAHA!

Och så jobbade jag lite också. Jag hjälpte till att dela ut kraftfoder.   Det var väldigt avancerat.


Tur att Hokus hade täcke på för jag vill inte se honom utan täcke mer. Jag fick ju en chock när jag var in till honom här om dagen och pussade på honom. HAN SER JU HEMSK UT! Tappat en massa muskler och magrare än nånsin... fyy... jag ville bara lipa!!! Älskade älskade Hokus... 


Jag vill åka till Alaska! Okej? På tal om ingenting...  

SÅHÄR ska han se ut....... Hokus   

  

 
 
Ingen bild

Hanna S

1 februari 2012 14:50

Vilken snygg jacka ni får! Stackars lilla H-P, hoppas att han blir bättre med våren.

Nadja

1 februari 2012 16:12

Ja, jag hoppas också att sommargräset får honom på rätt igen! :( Han ser riktigt hemsk ut! Dom har bytt till nån müsli åt honom, men man kanske borde byta tillbaka till det han åt innan, eftersom han fallit ur så himla snabbt!

 
Lisa

Lisa

1 februari 2012 15:16

jahapp, då var man inte ensam om den jackan längre..
kommer det finnas för alla att köpa eller är det bara för personalen?

http://teamvlsr.blogspot.com

Nadja

1 februari 2012 16:09

Öhm, det vet jag inte... det fanns en lista med namn och storlek osv, men jag såg aldrig om det var bara personalen eller andra namn. Mia kallade det personaljackor iaf, så jag antar att det kanske bara är personalen.
Det är samma som med hästtäcken. ALLA köper samma! HAHA

 
Susy

Susy

1 februari 2012 16:52

Hade de inga rosa jackor?

http://susyfunderarvidare.blogplatsen.se

Nadja

1 februari 2012 17:13

NÄÄÄÄJ!!!! :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja - 14 juni 2017 22:21

* Alla jävla insekter * Alla jävla myggbett * Det blir ju aldrig mörkt så att ungarna somnar normal tid * Brännässlor * Måste solen värma så mycket? * Ormar * Vattnet i kranen blir ju aldrig kallt * När man har varmt så kan man inte ta av si...

Av Nadja - 20 maj 2017 10:28

En massa dyra grejer....håhå... och lite annat... * En grästrimmer (jag behöver verkligen en så att jag kan få bort gräs under eltråden och sånt) * En svets (jag behöver svetsa en massa till mitt stall) * Brödrost (den vi har nu är typ 15 år gam...

Av Nadja - 19 mars 2017 22:58

Snart snart! Nu får våren gärna komma. Snart är det april och då är det vår på riktigt!! :) Jag var på långritt med E förra lördagen och jag fick äntligen sitta på Arrow ...

Av Nadja - 24 februari 2017 14:33

Jag har varit så icke sportig som det går. Hähä... Eller ja, idag ansträngde jag några muskler eftersom jag mockade två boxar. Det ni!! Idag är det fredag och jag funderar på vad man ska ha för fredagsmys... det enda jag är sugen på är chips. Inte b...

Av Nadja - 15 februari 2017 15:20

....till ett annat land. Och bara börja om. Slippa allt och alla och skaffa nya bekantskap. Och framförallt....starta eget! :) Bo nånstans på landet bland lummiga skogar och gröna kullar. Yes. Spela på lotto nu bara! Tillbaka till verkligheten....

Presentation

NADJA
-född-81, men man är väl inte äldre än man känner sig?!?
-Bor på Åland
-Mamma till världens sötaste och bästa Amy

Vår dotter Amy

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards